Menns elendige treffsikkerhet på toalettet!

I kjølvannet av mine ‘toalett-forpliktelser’ på jobb i går kveld, vil jeg gjerne si et par ord om menns etterlatenskaper i dette rommet.. 

Jeg skjønner simpelthen ikke greia!.. 

Hvorfor i himmelens navn syntes det å være stein hakke umulig for menn å treffe et såpass stort mål på så kort avstand!?  De har hatt dette ‘utstyret’ sitt siden fødslen, men kan fremdeles ikke håndtere det! 

En kan begynne å lure på om det er noe med øynene deres som hindrer de i å se urin, i og med at de etterlater seg skvetter overralt når de forlater rommet?.. 

Jeg mener.. Om handicapet var relatert til sikteegenskapene, ville vi vel neppe ha overlevd som art, med tanke på at menn opprinnelig var jegerne i husholdningen, hvilket de har vært helt frem til nyere tid. Og det er jo fremdeles plenty av menn som jakter, for den saks skyld. -Menn som treffer et flygende mål på lange avstander, lynkjappe kaniner løpende mellom busker & trær, osv, men som av en eller annen grunn alikevel bommer på det store hullet rett forran dem når ‘tanken skal tømmes’. Dette fortoner seg fullstendig ubegripelig i mine øyne. 

Jeg kan simpelthen ikke forstå greia! 

 

FOTO:  DF Foto.

 

7 kommentarer
    1. Det har ikke noe med siktet å gjøre, men mer med inntak av veske.
      En veske de fleste de inntar for mye av, slik at hjernen kobles i fra.
      Andre som ikke inntar denne typen for veske, klarer seg relativt bra.
      Men det finnes også unntak også her, og da går det på generell sløvhet.
      Denne sløvhet og veske inntak lar seg lett kurere.
      Det ene gjøres ved å bruke det man har i mellom øra – isteden for å installere en strikk.
      Det andre er litt mer komplisert, for det handler om måtehold – og det forutsetter at første ledd er oppfylt, at strikken ikke er installert.
      For meg som da ikke har noen av delene, verken strikk eller måtehold – jeg klarer meg relativt godt, selv om hjernen er fraværende noen ganger. Men nå er jo jeg et unikum av mitt eget jeg – selv god og intet anene om alle de andre.
      God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg