Mix uten mal på Instagram

Vi overstrømmes av tips og triks for å oppnå flest mulige følgere og ditto for ‘likes’. En gjenganger blandt disse, er kontinuitet gjennom å følge konsekvente mønstre. Jeg derimot, følger som seg hør og bør ingen mal og rigide opptegnelser her heller. 

Jeg kjører mitt eget løp.. 

 

BUwy-Egj30T
« foto: df foto »

Min Instagram er nemmelig stikk i strid med velmenende råd og anbefalinger for offentlige kontoer, en salig mix av yrkesliv, -eller yrkeslivene, får en vel nesten si, og privatliv -hvilket i aller høyeste grad inkluderer den firbeinte ‘ungeflokken’. 

Ikke sånn og forstå at ikke jeg også er opptatt av følgere og det som følger med, og nå som det har dukket opp et par interessante ‘sponsor’ -tilbud, har jo dette med å holde økningen av følgerantallet ved like også fått en mer reell, -eller matnyttig betydning enn den pure ego-boosten [ha ha]. Samtidig er selve poenget med Instagram i mine øyne å presentere seg selv som menneske, for gjennom dette å nå andre som deler de samme interesser og/eller jobber i samme bransjer. 

I mitt tilfelle, innebærer dette at det faktisk er et betydelig antall modellbilder inkludert, da foto-oppdrag har vært en særs kjærkommen del av livet mitt gjennom hele mitt voksne liv. Mitt glamorøse foto-utvalg dreier seg imidlertid for det meste om bilder jeg har fått tilsendt fra photo-shoots, da jeg hverken er noen ‘selfie’ -ekspert, eller har det helt store behovet for egenhendig å adde til kolleksjonen av ‘glossy’ fotos i helfigur for allmenn beundring. Det blir rett og slett litt for kleint for meg. 

Modell-delen er riktig nok en betydelig del av mitt liv og virke, men den er imidlertid ikke enerådende. Jeg er likeså stolt av å representere resturanten, så vel som treningssenteret hvor jeg ellers tjener til livets opphold. Dette innebærer at også disse delene av mitt yrkesliv er representert. Dessuten er jeg opptatt av å holde figuren ved like, hvilket både er grunnet i et ønske og behov for å se bra ut, såvel som å bevare og forsterke den gode helsen.  Det er derfor også innslag fra trening, i tillegg til at de jeg elsker aller høyest her i verden selvsagt figurerer på en betydelig del av bildesamlingen; ‘Pels-pøblen’, bestående av en Cairn-terrier og fem katter.. 

Vel.. Her følger et lite utvalg av min Insta-mix:.. 

 

BYQdVGfD7nI
Med ‘moder’n  i forbindelse med bryluppet til broren min. 
 
 
BhwUSvwBvYL
 

..Mens dette er fra trening.

 

Bj4yfIwgt78

På dette treningsbildet, er det imidlertid ‘Butt-Boosteren’ som står for tur..

 

 

BlSeMWGBZYc
..Mens jeg her er foreviget i forbindelse med en spinning-runde.

Bm9ki7Qh46z

Videre, finner du som sagt et rikelig utvalg modell-fotos, hvorav bildet over er det siste i rekken…

 

..-av fotos fra diverse oppdrag med ulike settinger & uttrykk:

 

BTWzqPkjv-T
 
BJw0gBtAfn2
 
BUrvYCGDpai

BRJFjLKjs3m

BSYfLxoDfqp
 
Bi-O1LBAZDx
BIQJ76Ugl_4

BahmUKTDUKz

 
BjZyNluh3QB

Litt flushing av designer vesker m.m er også inkludert på mine sosiale medier.. 

 

BZzCVf1Df21
..Og det samme må da gjelde parfyme-kolleksjonen.. 
 
BbVHM0wjtA2

På resturanten venter det bestandig en overraskelse bestående av de beste retter etter arbeidstid. 

 

.. -Her er noen fler eks på det beste frynsegodet ever:

 

BbF5gNFDZ2J
 
BkVsnruAKhy
 
BcODAbIDISu

 

Ba5MJHGjxR9

Den firbeinte ‘ungeflokken’, her representert ved Cairn-terrieren, Ferrari, figurerer som sagt på en betydelig del av bilde-samlingen.

 

..Og her er fler eksempler i denne kategorien, bestående av Rusken, Knerten, Tassen, Twoface & Pepsi:..

BIUy6S-gbMb
 
Bdc7BJWA0gJ
 
Bl8Av31BczJ
 
BlRHYVGBoCO

 

BjZ1QYgBbab
Litt blomster & naturfotografier følger med..
 
..- hvorav de fleste er tatt ute på tur med den nevnte ‘pels-pøblen’ [Her følger både katter & hund med på tur!]
 
BlDvd1fhSaR
 
BklcBgchCXk
 
BmCEdTvhYxo
 
Bm35nUsh8sW
 
BljAdzFBxMu
Disse rosene, er imidlertid et eks. på de fantastiske bukettene som får pryde bordene på jobb. 
 
 
BlfZZb5h4Ba
Ingen Instagram med respekt for seg selv kan imidlertid være uten i det minste å ha noen selfies inkludert.. 
 
..- både med og uten filtre og effekter:..
BlrH2xnBeVo
Bmf9eSmhg11
 
BeetWHQAs4d
 
Bcah1SIAvLm

Og til slutt litt humor i ‘kvardagen’ ..

..med mer:.. 

BkyyODMhEyq
 
 
BjBMHaMAJ2W

Alle måtte ønske er hjertelig velkommen til å følge, så vel som å kontakte meg på Instagram også! – Du finner meg ved å klikke Insta-linken øverst på bloggen, eller rett & slett  – HER – 

 

 

Foto-kred for modellbildene:

DF foto, Heggen, Norsk talentbyrå

 

*

 

#instagram #fotografering #bildesamling #hverdagsliv #livsstil #sosialemedier #livet #bilder #foto #yrkesliv 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg