Flett frisyren!

Reklame | Adviral

Jeg simpelthen elsker flettemoten! Her kan en selv fremskaffe de kuleste frisyrer til alle anledninger! 

 

Selv har jeg sansen for å lage mine egne ‘konstruksjoner’ hvorav noen er mine egne verk fra begynnelse til slutt mens andre er basert på fletter og frisyrer jeg har fått lært meg opp gjennom årene. Med fletter har en brått et rikt utvalg av fancy frisyrer som funker like godt til jobb og til fest! Her følger derfor et utvalg jeg håper kan være til inspirasjon: 

 

 

Jeg pleier å ‘rufse’ til mine fletter, men det er selvsagt opp til den enkelte, samt tid og anledning om en foretrekker de glattkjemmet og striglet eller i ‘rufse-versjon’. 

 

 

 

 

 

Om noen ønsker nærmere instruksjon på hvordan en lager noen av disse spesielt eller fletter generelt, er det bare å spørre, så skal jeg ‘tegne og forklare’ så godt jeg kan.

~ ~ ~

 

~ ~ ~ 

 

Rimelige merkevarer innen hår, hud & make-up:

 

Det siste innen mote & livsstil:

 

Merkeklær til utrolige priser:

 

 

#hår #flette #fletter #hårflette #styling #håroppsett #hårfrisyre #oppsett #hverdahogfest #moteogskjønnhet 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg