Bilder som aldri skulle vært på bloggen..

Det er vel strengt tatt på høy tid at også jeg følger opp og gjør som de fleste andre bloggere der ute med respekt for seg selv; Deler ‘bilder som ikke kom på bloggen’. Jeg mener.. Jeg kan jo bare ikke vedkjenne meg å være så himla mye mer pysete og forfengelig enn andre!.. 

 

Litt ‘shaky’ på hånden der, og sammen med elendig lyssetting og det der uttrykksløse ansiktet, ser jeg knapt menneskelig ut. Det der hakket i irisen, gjør det creepy uttrykket komplett..

 

Dette bildet er så skrekkelig at det faktisk slo meg at det kanskje var for drøyt selv for et innlegg som dette..

 

Ja, hva skal man si.. Jeg ser ut som om en utagerende mentalpasient av den mest forstyrrede sort på institusjonens lukkede avdeling for morderiske pasienter..

 

Med dette burde det i allefall være klart som dagen at jeg er hinsides elendig på å ta selfies!

 

Selv bildeserier med de beste fotografer kommer alltids med et og annet skikkelig makkverk av et bilde. Dette er fra en serie jeg som helhet ikke kunne vært mer fornøyd med, -med dette i spissen for en liten ‘utbrytergruppe’ bestående av et par til som unntakene som bekreftet regelen, for å si det sånn.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Moro med slike innlegg..syns det er både fine og artige bilder her jeg.. Jeg tar som regel mange bilder og da er det som regel flest som er mindre “pene”..hehe.. Men velger jo stort sett bilder som jeg liker på en eller annen måte på bloggen..men har også delt noen som er helt “grusomme”… Kos deg med sommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg