BunnyTreasure!

For noen uker siden, så skjedde hva som i disse dager er som et mirakel å regne; Hyggelig post! 

I følge med premien jeg vant på bloggen til BUNNYTRASHså fulgte det nemlig også med en liten kar som først ble introdusert i DETTE innlegget. Nå har det imidlertid gått et par uker, slik at den lille lyseblå gnageren, hvis navn, BunnyTreasure, i grunnen gav seg selv fra det øyeblikk han stakk hodet opp fra pakken, har rukket å bli riktig så husvarm! I går fikk han sin Instagram-debut, i det han ble knepet på klatretur i planten som befinner seg i vinduskarmen under sjenken der han har plassen sin.. 

 

 

Med tanke på det uværet som utspant seg med vind og regn, så kunne jo et slikt stunt ført riktig så galt av sted for en såpass liten kar når vinduet nærmest sto på vidt gap der han kravlet rundt i sin nyoppdagede jungel!

Her kan jeg jo ikke annet gjøre enn å ta selvkritikk selv heller, da det rett og slett ikke slo meg at klatring var noe som forekom hos kaniner, hvilket var skjødesløst fra min side og ikke lese meg opp på hvorvidt også var tilfelle med tøykaniner. – Hvilket fremgår av dette bildet at det åpenbart ikke gjorde!..

Men da jeg til slutt oppdaget hva det var som foregikk av kanin-galskap rett for nesen min, så hadde det jo tross alt gått bra, og siden faren da allikevel var over, så var jo hele opptrinnet rett og slett for søtt og morsomt til at det kunne forbigås uten å bli foreviget!

 

 

 

I

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg