Dagens Bilde!

‘Dagens bilde’ er et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept bestående av at blogg-dagen avsluttes med at det legges ut et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

 

Dagens bilde er rett og slett en forevigelse av det synet som møtte meg i det jeg gikk ut med søpla sent i går kveld.. Jeg hadde ikke engang fått med meg at det var begynt å snø, og langt mindre enn at det var kommet en mengde på de få timer som var gått siden jeg sist stakk snuten utenfor døren. Dette så jeg vitterlig ikke komme, for å si det sånn! Det var jo såvidt jeg fant frem til søppelkassestativet, så intenst som det lavet ned!..

Men det kan imidlertid ikke ha gått lange tiden før det må ha gått over til regn, for det var så langt i fra den samme mengden da jeg sto opp i morges, for å si det sånn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg