DAGENS BLOGG! [silje bjørnstad]

Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut den respektive papirkulen i dag, er… 

44

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

SILJE BJØRNSTAD!

 

I dag bærer det nok en gang ut på oppdagelsesferd i et nytt og ukjent terreng, i det den som skal gjøres stas på i denne solfylte junidagens blogg, er trenings- og kostholdsblogger, Silje Bjørnstad.

Om jeg ikke er i stand til å spesifisere hva jeg forventet å møte i det jeg klikker inn på denne bloggen, så kan jeg iallfall si med absolutt sikkerhet at det var iallfall ikke i tråd med hva som skulle bli mitt første møte med Silje Bjørnstad og hennes blogg! For til min gledelige overraskelse, så viser det seg jaggu at hennes siste innlegg, ‘7 enkle grep for å gå ned i vekt’ faktisk består av ENKLE grep, hvorpå enkelte er så inn i granskauen enkle at jeg ikke helt klarer å tro det jeg leser! Jeg mener.. Selv om Bjørnstad forklarer hvorfor- og hvordan på en forståelig måte, samtidig som hun gir inntrykk av å ha ‘peiling’, så fortoner det å definere det å ‘stå mer oppreist i løpet av dagen’ som en ‘calory-burner’ å snakke om seg rett og slett litt for godt til å være sant..

Men selv om dama gir inntrykk av å vite hva hun snakker om, så vet jeg jo faktisk ingen verdens ting om henne! – Og jakten for å finne ut mer om den respektive bloggeren, starter som i håp om å finne den nødvendige informasjonen på profilsiden.. Det er slettes ikke bestandig ‘det enkleste er det beste’ i så henseende, da det slettes ikke er alle som har lagt ved nevneverdig info om dem selv under punktet ‘Litt om meg’. – Men dette gjelder heldigvis ikke for Silje Bjørnstad, da hun har på forbilledlig vis listet opp relevant info angående de kvalifikasjoner hun innehar i hht det å gi veiledning innen kosthold og trening.

– Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært borti et mer kvalifisert menneske i løpet av min fartstid på planeten! Jeg siterer:..

    “Jeg har en bachelorgrad i ernæringsfag og en bachelorgrad i medier og kommunikasjon. I tillegg er jeg utdannet personlig trener. I dag arbeider jeg som personlig trener, gruppetreningsinstruktør og ernæringsrådgiver ved STERK Helse i Oslo. Jeg har også mulighet for å levere PT-timer i hjemmegym. I tillegg er jeg frilansjournalist og skriver artikler for blant annet Shape Up og VG Vektklubb. I tillegg leverer jeg ulike oppdrag innen helsefag og kommunikasjon som blant annet foredrag, workshops, treningsintruktør i gruppe, treningsreiser etc. Utdanning Atlantis Medisinske Høgskole: Bachelor i Ernæring 2010 -2013 Høgskolen i Oslo: Bachelor i Medier og kommunikasjon 2007 ? 2010 Akademiet for Personlig Trening: Personlig Trener 2017

Så i det vi tar en ‘5 minutter’ for å få heist underkjeven opp fra gulvet til der den hører hjemme etter det unisone hakeslippet jeg går ut i fra fant sted etter å ha lest seg opp på denne merittlisten, kjenner jeg at jeg gradvis blir enda mer imponert etterhvert som informasjonen vedrørende mengden av denne damas meritter fordøyes.. Herregud.. Vi står jo rett og slett ovenfor et regelrett supermenneske her! For så langt min fatteevne rekker, så er det ‘stein hakke’ umulig for en representant for oss ‘vanlig dødelige’ å oppnå alle disse gradsbetegnelsene av ekspertise, og i tillegg kunne skilte med den CV’en her i en alder av 33 år.. WoW!..

At frk. Bjørnstad nå har min fulle og hele tillit i hht å inneha de nødvendige kvalifikasjoner innen den genren hun opererer i, er vel mildt sagt unødvendig på det her tidspunktet!.. Av den grunn, kan jeg også med hånden på hjertet konstatere at de som eventuelt vil henvende seg til meg for å få anbefalt en trenings- og kostholdsblogg som kan hjelpe de å komme i form, og/eller gå ned i vekt, så vil de bli sent raka vegen til Silje Bjørnstad! – En blogganbefaling jeg aldri før har villet gi, da jeg vet hvor forbannet farlig det er å overlate kostholdet sitt (helt eller delvis) til noen som ikke innehar den nødvendige ekspertisen!

Her kan vi rett og slett bare konkludere med følgende;

Forget the Funky-fam! There’s a new ‘fit-girl’ in town!

4 kommentarer
      1. Utdannelsen var jo hinsides nok den, men det vannvittige antallet jobber/oppdragsgivere den dama her holder på med på en og samme tid, er så galt at jeg mistenker at hun må komme fra en annen planet eller noe.. – En planet bestående av supermennesker med evnen til å styre/manipulere tiden *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg