En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt. Tanken bak dette her, er at det kan være artig å få et usensurert innblikk i en bloggers mind-set på sitt mest navlebeskuende, hvilket tidvis vel må kunne sies å være borderline narsissistisk.. 

 

Another slækk-off!

 

Full fres med julebordsesong i restauranten og ‘Mental helse’ -jobb har atter igjen krevd mine daglige doser av tid og ork, og dermed gått ut over bloggen. Atter igjen har det m.a.o gått noen dager uten noe oppdatering herifra berget, hvilket betyr at nå er det skjerpings her!

Men for all del; Jeg klager IKKE! Er det noe jeg har lært i løpet av den forbannede Corona-perioden, så er det å sette pris på hver eneste dag jeg er gitt å komme hjem fra jobb som ei utslitt skurefille! Med den ikke-eksisterende fjorårssesongen friskt i minne, vil det iallfall aldri igjen høres så mye som ymt av klaging over for mye jobb og slitenhet fra den her kanten, det er i alle fall sikkert!

 

Her speilbildet mitt etter å ha ‘slått ut håret’ etter at siste bord er ryddet og dandert etter vel utført innsats i restauranten. 

 

Men nok om det, og over til noe ganske annet; Nemlig morgendagen! I morgen, er det jo, som jeg antar de fleste har fått med seg, første desember! – Og hva betyr det!? I tillegg til første dag i julekalenderen, er det dagen den aller første av 24 GRYXENAWARDS 2021 skal deles ut!

Nå er jo en håndfull vinnere allerede utlyst i forbindelse med at denne ideen først ble lansert, -før det i det hele tatt var blitt noe som kunne minne om en idé. Men ikke desto mindre, er det jo for det første gått en stund siden jeg øste ut min harme over hva jeg anser som grove forbigåelser begått av GRYXENAWARDSforgjenger hva blogger-pris angår, altså den foreløpig hakket mer kjente Vixen-prisen. – Og for det andre, blir jo selve prisen lansert! Hvilket, tross den virtuelle form, gjør det hele til noe håndfast, om en kan bruke det uttrykket i denne sammenhengen..

Så her er det bare å følge med, folkens, for i morgen så braker det altså løs!!

6 kommentarer

Siste innlegg