En Bloggers Bekjennelser!

En bloggers bekjennelser er et slags dagbok-konsept, dog med en humoristisk vri, der jeg vil dele de tanker og reaksjoner som utspiller seg i forbindelse med den besettelsen man, i kraft av det å være blogger, har i forhold til listeplasseringer og ditto antall sidevisninger + litt attåt.

 

 

WAF!??

NEEEEEIII!!!! 

Det er knapt så jeg tror mine egne øyne i det gårsdagens sidevisninger ikke levnet noen tvil om en topp 20 -plassering, også finner jeg meg selv på verdens verste plassering; nr, 21 (hvilken gru er beskrevet her).  Altså; En helt ELENDIG start på uken, og jeg er derav ditto grinete!..

 

 

Er det noe jeg virkelig hater, så er det sånne kalddusjer en ikke så komme; Altså når en forventer å åpne døren til noe positivt, og så får en i stedet en ‘anything but’ kylt i fleisen. Nå skal det i all rettferdighet sies at jeg er generelt elendig på å takle alt som er innen dårlige nyheter og motgang, men når dette på toppen av det hele kommer i stedet for en forventet opptur, så ligger det jo også et tap i dette en ellers ikke ville hatt..

Jeg er ikke den positivisten Instagram gnåler om at en må være; For meg, er motgang så visst ingen berikelse, liksom jeg verken kan, eller ser noe poeng i å se lyst og positivt på alt. Jeg mener.. Ting er som de er, av hvilket følger at dritt vil forbli dritt uansett hvordan en vrir og vender på det. Dritt endres ikke til tryllestøv a-la fucking Tingeling synkront med ens mind-set! I mine øyne er det faktisk langt å foretrekke å være grinete som følge av at en ser ting for hva det er, og følgelig ta tyren ved hornene i den hensikt å få rettet opp i situasjonen, enn et selvbedrag som tilsier å se verdier i ting som ikke har noe prisverdig ved seg i det hele tatt.

Av den grunn, så er dagens bekjennelser fra en tvers igjennom sutrete blogger, dog med et pottesurt håp om en lysere morgendag..

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg