HVIS JEG VAR DEG – sofie caroline nilsen (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

43

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

SOFIE C. NILSEN! 

 

Nå som også Isabel Raad har forsvunnet ut av blogglisten, er Sofie Caroline Nilsen faktisk den eneste P.H -bloggeren ‘still standing’, ved siden av Andrea Sveinsdotter. Ikke sånn å forstå at dette er et så voldsomt forfall som det kan høres ut som, for selv om det har vært en god del realitydeltagere INNOM bloggplattformen, så er det kun de færreste som har blitt værende stort lenger enn en måned eller to.
Men Sofie og Andrea har stått i det i all den tid som har gått siden de hadde sitt opphold på det infamøse hotellet, lagt ned en massiv innsats, og har derav klart å skape seg noen riktig så solide karrierer innen nlogg og SoMe etter hvert!
Når det er sagt, kommer jeg dessverre ikke utenom at reklame-innleggene har tatt fullstendig overhånd hva disse bloggene angår, i det det knapt nok utgis ‘vanlige’ innlegg lenger, hvilket er virkelig synd! Dette er nemlig to særs gode bloggere innenfor sin genre, og spesielt i Sofies tilfelle, så har hverdagshistorier, reiseskildringer, og flotte bilder praktisk talt stoppet helt..

Hvorvidt jeg så skal innta denne jenta i form av hennes gamle jeg, eller om det blir et reklameinnlegg med en aldri så liten twist, kan jeg ikke si noe som helst om enda. Men det jeg iallfall KAN si, er at Sofie Nilsen virkelig har skapt seg et navn i denne bransjen, og er derav blitt en bloggerprofil å regne med! Derfor vil det uansett bli svært så morsomt å få kuppet personligheten hennes for en stakket stund, så får tiden vise om jeg ender opp med noe jeg kan sies å ha ‘landet’, eller om utkommet blir det reneste makkverk..

Er du også såent på dette utkommet, så er det bare å følge med i neste episode av ‘Gry alias Sofie Nilsen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg