HVIS JEG VAR DEG! – tenåringspappa (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

59

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

TENÅRINGSPAPPA! 

 

I utgangspunktet skulle man jo tro at jeg knapt kunne komme over en blogger fjernere fra min egen persona enn denne dedikerte tenåringspappa, men her jeg sitter nå, er utfordringen snarere det motsatte..

For dere som ikke allerede kjenner til denne bloggen (- hvis ‘Dagens blogg’ -omtale er å finne HER), så har det seg nemlig sånn at denne fyren i aller høyeste grad er en mann med meningers mot, og at disse meningene sammenfaller i oppsiktsvekkende grad med mine! – Ikke minst, så er dette en reinspikket legemliggjøring av mine meninger om at valget om å få barn, faktisk krever at man oppdrar de til å ende opp som velfungerende voksne!

Ergo, så har vi altså å gjøre med en blogger hvis bloggtittel insinuerer en vesensforskjellighet fra meg selv som ville vært vanskelig å imitere, men som jeg i realiteten har så mye til felles med at utfordringen snarere blir tilsvarende den med Bunnytrash; Altså å få til et ‘Tenåringspappa’ -innlegg som ikke like gjerne kunne vært mitt eget (- ja, i betydningen som meg selv, altså).. – Og så vidt meg bekjent, er det kun en eneste retning jeg kan ta for å kunne oppnå dette; Jeg blir igjen nødt til å steppe inn i rollen som ansvarshavende for tenåringer.. – Og de som måtte lure på hva dette med ‘igjen’ indikerer i den her sammenhengen, har åpenbart ikke fått med seg min redegjørelse fra Livet med Vesla!..

Hvorvidt disse stakkars tenåringsbarna skal etterlates under min omsorg og tvilsomme innflytelse i et døgn eller to, eller om denne omsorg og tvilsomme innflytelse skal påføres de i deres fars skikkelse kuppet av meg er enda ikke tatt stilling til. Det eneste jeg kan si på nåværende tidspunkt, er at disse kidsa ‘are in for one hell of a ride’, så her er det bare å spenne sikkerhetsbeltene!

Om du, som meg, lurer på hvordan i hule heiteste dette her kommer til å gå, så FØLG MED neste episode, som utkommer her på bloggen I MORGEN den dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg