Kvinneguidens galeste av de gale!

Fasten your seat-belts, Ladies and Gents! Det er nemlig atter en gang duket for en fersk kåring av de 3 galeste på nettasylet, alias Kvinneguiden!  

 

 

Rundens første vil jeg tro har de edleste hensikter, der det uttrykkes den fulle støtte til transseksuelle. Når det er sagt, er det hele fremlagt på et, i mine øyne, merksnodig vis, med en ordlyd som klinger som om det var et utdrag fra en stil skrevet av en 7 klassing. Men det som virkelig gjorde susen, var et av svarene som fulgte.. 

AnonymBruker

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer?

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk. Vi er faktisk kommet til 2020.

 

  On 9/16/2020 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Anonymkode: 7a9be…72b

Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest?

Det tok både tid og stunder før jeg evnet å stagge den latteren som fulgte såpass at jeg igjen kunne innta en så tilnærmet normal sittestilling at jeg kunne fortsette skrivingen etter denne!

W.A.F!?.. Jeg er vitterlig ingen bakteriofob (eller hva det nå heter), men seriøst!?.. 

AnonymBruker

Er det farlig å vaske toalettbørsten i oppvaskmaskinen?

 

Hæ?!? Mange som lurer på dette?? Jeg er sjokkert over at det i det hele tatt finnes NOEN som anser toalettbørsten som et egnet remedie for renhold i oppvaskmaskinen!! 

Sist, men så avgjort ikke minst, er et menneske som fremstår som om h*n nettopp har ankommet planeten, for så å søke til Kvinneguiden for å sette seg inn i ‘the basics’ av ting det er greit å ha ‘kåll’ på for å kunne navigere seg rundt og menge seg med andre her på planeten.. 

 

 

AnonymBruker

Hva er en kvinne?

 
Hvordan ser man at noen er en kvinne? Må hun ha sminke, langt hår, smykker og feminine klær? Er det holdningen? Det kvinnelige kroppsspråket?
Hvordan vet man at man er en kvinne om man ser bort fra de biologiske forskjellene fra å være mann? Er det noe man føler i hodet? Føler man kjønnet?
Er ei kvinne ei med sminke, langt hår, smykker og feminine klær eller kan en kvinne og være uten sminke, ha kort hår, null smykker og gå i jeans og flanellskjorter?

Tja.. Hva skal en si, -eller rettere sagt, hvor skal en begyne?..

2 kommentarer
    1. Dasskost i oppvaskmaskinen,er helt innafor…Så lenge du ska flytte fra kåken og maskinen ska stå igjen.Det siste du gjør i den.

      Akkurat dette med kvinner med penis. I min tid,var det transe,el hemafrodit(E).
      Dette med å indentifisere seg som noe helt annet enn, hva du bioligisk er. Anser jeg som noe stort tull. Men for all del,la dem identifisere seg som en fugl. Se hva som skjer når du faller fra store høyder, og flaxe med armene ikke hjelper.

      Hvordan man ser at noen er kvinne. Tjaa godt spm i noen tilfeller..Har sett et par stk jeg har vert i stuss på selv. Enten er de så langt forbi tomboy,samtidig er de ganske flat brysta og ter seg 300% som ei gutt. Så har du gutter som ser så femi ut at en blir i stuss.
      Hørte en histroie fra en venn a meg,hvor en i firmaet han jobba for, hadde blitt sjekka opp på pub i london.Av ei fyr som trodde det var en kvinne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg