Shape Up!

Reklame | Gymgrossisten

I det en bikker 30-35, så blir det brått mer opp til en selv, både hva helsetilstand og utseende angår. Det er altså i vesentlig grad opp til en selv hvorvidt ender opp som en kjerring eller gubbe før en i det hele tatt rekker å bikke 40, eller om en joiner de som fremstår som om de ‘eier verden’.  Det er faktisk ikke så himla mye som skal til for å lande den sistnevnte gruppen, og jeg har bla.a delt mine metoder i så måte HER. I tillegg, finnes det plenty fantastiske kosttilskudd som kan lette veien ytterligere! 

GYMGROSSISTEN


GYMGROSSISTEN

 

6 kommentarer
    1. God morgen!
      Tar C-vitaminer og omega-3 hver eneste dag og har trua!
      Ellers skal jeg på yoga-time om litt og det er der jeg tar vare på resten av kroppen og den indre ro 😀

      Lag deg en fin onsdag 🙂

      1. Yoga virker skikkelig artig, men jeg er redd jeg vil være helt elendig på det. Jeg kan løpe, og jeg er god i forsvar i ballspill, men utover det, er det liksom armer og bein all over the place *haha*

    2. Ja, det er mange grep man kan ta for å holde seg fresh. Jeg tror nok jeg må ha andre grep enn allverdens kosttilskudd, for bankkontoen min er ikke blant de feiteste for å si det veldig enkelt. Spise sunt og variert er vel det grepet jeg støtter meg mest til 🙂
      Ha en strålende fresh og fin dag ♥

      1. Ja, det er temmelig dyre greier. For min deg, er det imidlertid en nødvendighet i det jeg ikke fikser grønnsaker, og må derfor få i meg de næringsstoffene på annet vis.. 🙂
        Dessuten har jeg en ‘greie’ med energidrikker, men det er jo en avhengighetsgreie 😛

        1. Jeg synes jo at det er flott sånne produkter finnes, spesielt i sånne tilfeller som du nevner, at du ikke fikser grønnsaker. Og grønnsaker er heller ikke så billig dessverre. Så det gjelder å bruke det som føles best for en selv 🙂
          Jeg er nokså avhengig av cola uten sukker. Vi har nok alle litt sånt ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg