Skamløst!!

Så sannelig har jeg ikke atter igjen klart å bygge opp en anselig samling bilder av det slaget som overhodet ikke har noe i offentligheten å gjøre, dersom en hadde hatt et snev av skam. Nå har jo jeg åpenbart ikke nevneverdig av det, så her we go; Et nytt innlegg med bilder som aldri burde vært vist på bloggen.. 

 

Altså.. Her ser dere meg i min aller nydeligste fremtoning. – En fremtoning som for så vidt er betinget av en proff fotograf, ideell lyssetting, og nitid ‘trynesparkling’. – Men ‘non the less’..

 

..- må en vel kunne si det er rimelig oppsiktsvekkende at dette er ett og samme menneske, for å si det sånn!..

 

– Og for de som måtte være barmhjertige nok til å trekke frem uklarheten i det forrige bildet som forklaring på fenomenet, så faller vel i grunnen også det på steingrunn i det man får trukket denne surpadda her opp av hatten..

 

Tro det eller ei, men jeg sitter faktisk ikke på do her, det bare ser slik ut!

 

Liksom jeg nødig vil tro noen har nevneverdig interesse av å studere innsiden av ‘hatteholderen’ min gjennom nesegangene..

 

Videre, skal det nevnes at det ikke bare er meg som står for absurditetene i bildemappen min! ‘Pelspøblen’, her representert ved Rusken, har så visst sine svin på skogen de også!

 

 

Liksom vi heller ikke går av veien for å fremskaffe åndssvake forevigelser i fellesskap.

 

 

Ellers, så ble det meg bevisst at jeg har klart å ta bilde av meg selv der jeg sitter klar for et Teams-møte..

 

..- Hvorpå du ikke må spørre meg hva det trynet her er for noe!

 

Liksom dette vel fjerner all tvil om at gult lys ikke er noe godt lys i hht å fremstå fresh og fin!..

8 kommentarer

Siste innlegg