Utrolig men sant!

Hva annet er det å si enn at jeg elsker ‘fun-facts’, og har dermed samlet i hop nok et knippe særs utrolige faktaopplysninger..

 

Helt utrolig!

 

->>  Magesyren er sterk nok til ¨løse opp et barberblad!

->>  Det er umulig å nynne om du holder deg for nesen!

->>  Hunder kan lukte kreftsykdom!

->>  Nyfødte feller ikke en tåre før de er min. en måned gamle!

->>  Det finnes faktisk en manetart som er udødelig!

->>  Døgnet vil ha strukket seg til 25 timer om en 175 millioner års tid!

->>  Om du skulle bli skutt av en sniper, vil du være død før du kan høre skuddet!

->>  Hver og en av oss har min. 6 dobbeltgjengere hvis likhet er som en enegget tvilling, og sjansen for å møte på en av de i løpet av livet skal ligge på rundt 9%.

->>  Mens eggcellen er den største kroppscellen, er sædcellen den minste!

->>  Når en arm eller et bein ‘sovner’, kan det/den sannsynligvis ‘vekkes til live’ igjen ved å riste på hodet!

->>  Noen tørre/ubrukte teposer i gymbagen vil vil absorbere lukten av sure sokker og sko!

->>  Av en eller annen grunn skal 11 april 1954 ha vært den minst interessante dagen noensinne!

8 kommentarer
      1. Ja, ikke sant! 😀
        – Og samtidig litt creepy dersom denne skulle være ens rake motsetning som person. Jeg mener.. Om jeg brått sto ovenfor mitt eget speilbilde i nonneutgave eller noe sånt, tror jeg det ville føles som en kollisjon med et parallelt univers eller noe sånt *haha*

    1. Hmmm – her var det litt snacks syns jeg…. og gjett om jeg prøvde å nynne mens jeg holdt meg for nesa, da…! Stemmer visst at det ikke går an! Synd jeg ikke visste om det med teposene da sønnen min var på fotballtrening every day…..! Hahaha 🙂

    2. Den manetarten altså.
      Men det går ikke å vite om den er udødelig tror jeg. Hvem skulle bevise det?

      1. Ja, en kan så si.. *hehe*
        Jeg vil nå tro at den uansett vil kunne drepes, slik at det mest korrekte antagelig ville vært at den er udødelig i hht at den ikke eldes (hvilket er greia, da dette her skal være noe de har klart å finne ut av igjennom å studere genene dens) 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg