Verden totalforandret i løpet av arbeidstiden!..

Tro det eller ei, men jeg klarte faktisk å planlegge dagen så til de grader at jeg i tillegg til å få ut årets første GRYXEN -pris i løpet av formiddagen også rakk å få gått en tur med kameraet før jobb, og sånt er vitterlig ikke hverdagskost her på berget! Men denne positive karakterbristen hadde imidlertid ingenting å gjøre med at de respektive bildene faktisk føles litt malplasserte å skulle poste nå, for verden er nemlig ikke den samme som den gråtunge formiddagen med lett regn. – For da jeg gikk ut døren etter endt arbeidsdag, hadde det nemlig skjedd et væromslag, hvorav det til og med hadde rukket å få lagt seg et tynt hvitt lag på marken! 

 

Back to the crap! 

Dernest ble jeg jo nødt til å få lagt til et bilde av moder natur etter den respektive ‘make-over’en var foretatt også! – Nå var det vel strengt tatt ikke naturen selv som danderte den snøen på det oppkommende bildet, men den har nå i det minste stått for produksjonen!

 

 

4 kommentarer
      1. Tja, det kommer i det minste godt ut på bilder der lysinnstillingen på kameraet har värt maxet i hht forholdene, i tillegg til at en ditto innsats er lagt i å finne den vinkelen der lyset som sådan treffer motivet på det best tenkelige vis *hehe*. Selv om det er foretatt minimalt med redigering på disse bildene, ville jeg löyet om jeg påsto at de ikke var på langt när så flotte i sin fremtoning der jeg vaset rundt i gjörmen med tåkeskyene ispedd duskregn la seg som et grått lag over landskapet 🤭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg