Enden(e) er nær!

April må vel sies å være selve vårmåneden, og som overalt ellers over det ganske land, har det selvsagt blitt vår i andedammen også. Følgelig er det atter igjen kvakkende liv og røre i den så lenge bunnfryste vannfaciliteten.. 

Nå skulle det imidlertid vise seg at dette fjærkreet jeg vil tro er ender, men som min far heller mot at snarere er gjess (-hvilket så til de grader får frem hvor pinlig dårlig kunnskapsnivå som råder på fuglefronten i denne familien) skulle vise seg å være i det spøke-fugle hjørnet..

..- På forbløffende vis klarte de nemlig å få satt stjerten i været akkurat i det jeg trykket på kamerautløseren gang etter gang, etter gang..

Det kan virkelig ikke være mange som har kommet hjem med en tilsvarende mengde av forevigede anderumper som det som åpenbarte seg i bildemappen min etter denne turen.

Her måtte det virkelig jobbes for hvert eneste forevigede nebb. for å si det sånn!

Jeg har sterke mistanker om at hun her så finner ut at hun skal forlede meg til å tro jeg endelig har det perfekte blinkskuddet innen rekkevidde, for så at Eva atter igjen pælmes ut av paradis i løpet av noen få sekunder i det det viser seg at hun har plassert seg i den mest ugunstige lyssettingen som det i det hele tatt lot seg gjøre.

Men om jeg så ikke kan si jeg fikk det perfekte andebildet i denne ‘shooten’, så ble det i det minste flust av morsomheter festet til filmen!

 

6 kommentarer
      1. Askim. Du ser den fra inngangen til Askimhallen, -som ligger rett på oversiden av stadion. Denne lille innsjøen er del av et sånt der friluftsområde (eller hva det nå heter) som jeg tør påstå er den ene faciliteten som kan vises frem med en viss stolthet i denne harrytassen av en småby (-og her snakker vi et nivå av harry som faktisk får en by som Drammen til å fremstå som Bærum i forhold) *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg