Hiver meg på trenden -med et poetisk makkverk!

 Av en eller annen (iallefall for meg) ubegripelig grunn, diktes det over en lav sko her på blogg.no om dagen. For å unngå å havne helt i bakleksa her, er det m.a.o ikke annen råd enn å hive seg på trenden for å holde meg up to speed! 

Nå er det imidlertid ikke hvilke som helst dikt som tar form over tastaturene over det ganske land, men regelrette krigsdikt! Bloggerkrigene har altså tatt til seg et nytt våpen i denne poesien. Nå er imidlertid ikke jeg blant de stridende, men det tenker jeg å bruke til min fordel, i det jeg dermed står fritt til å lage krigspoesi som skyter i alle retninger. Å si at dette lover godt, har jeg iallefall selvinnsikt nok til å innse at det overhodet IKKE gjør.. Her er det m.a.o bare å stålsette seg for et makkverk av episke proposjoner, da jeg faktisk har gått hen og dratt galskapen enda et hakk lenger; Til sang!.. 

 

Tøykanin funnet drept i Askim! 

 

JA, VI ELSKER NORGES BLOGGERE

Tekst: Gry Henriksen / Melodi: ‘Ja, vi elsker’ av Rikard Nordraak

 

Ja, vi elsker Norges bloggere, 

om for verden de står frem,

fra sin aller beste side,

i det de gir ut fra sitt hjem! 

Men pinlig er det når det kriges, 

om snø’n som falt i fjor. 

||: Om hvem den onde er det strides, bevæpnede med ord :||  

 

 

~  PEACE OUT, GODTFOLK!  ~

 

9 kommentarer
    1. Hehe… en kreativ vri på nasjonalsangen.. Det minner meg på at jeg skrevet til Kultur og Likestillingsministeren Lubna Jeffery om omgående å enten fjerne vers nummer 7 av Ja vi elsker. Som lyder så her;

      ” Norske MANN i hus og hytte, takk din store Gud! Landet ville HAN beskytte ,
      skjønt det mørkt så ut,
      Alt, hva FEDRENE har kjempet,
      mødrene har grett,
      Har den HERRE stille kjempet,
      så vi vant vår rett..

      Har du hørt på makan… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg