Hverdagsbildet!

Hverdagsbildet er rett og slett et aldri så lite ‘bli kjent’-konsept, bestående av at blogg-dagen avsluttes med et utvalgt hverdagsbilde sammen med historien rundt.

 

Klikk her for det sist utgitte bildet i dette konseptet! 

Hva jobben min i restauranten angår, står vi nå på trappene til hva som vel må være den nest travleste tiden på året. Her er jo julebordsesongen i en klasse for seg, for å si det sånn. Men ikke desto mindre, er 17.mai årets travleste dag!

På denne dagen blir vi gjerne tildelt spesifikke oppgaver i langt større grad enn ellers, hvilke sammenfaller med de områder vi leder an på til vanlig. – Og for mitt vedkommende, innebærer nok dette at jeg vil skjenke noen 1/2 -litre, for ikke snakke om å lage et satans antall desserter, som f.eks denne banansplit’en som er avbildet her. For som jeg har nevnt ved en rekke anledninger, har jeg riktignok ikke mye peiling på matlaging, men dessert, – DET kan jeg!

 

4 kommentarer
    1. Slurp 😀 Dessert er best! Jeg skal på campingplass 17. mai. Tar med suksessterte fra kjøledisken 😀 Lykke til med travel dag på 17. mai 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg