HVIS JEG VAR DEG! – frodith *1*

‘Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

44

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

FRODITH! 

 

Og der dukket selveste Frodith’en opp av ‘hatten’!
Her blir ikke problemet å finne frem til den røde tråden, men hvilken av den mengden av ting som følger denne bloggeren man skal gå for! Skal vi kjøre kjolevisning, hverdagsfilosofering eller ‘Salt og Pepper’? – Vel, om du ikke kjenner Frodith og bloggen hennes fra tidligere, så kan du enten lese deg opp ved å klikke gigantlinken over, eller ta kjappversjonen ved å lese dagens blogg -omtalen av henne om du KLIKKER HER.
I utgangspunktet tenker jeg ‘Salt & Pepper’, men dette forutsetter jo at jeg klarer å hoste opp egnede stand-ins for oppgaven..
Vi har jo i det minste en tilgjengelig gnager i BunnyTreasure, men det er også alt.. Nei, jeg vet ikke hvilken retning jeg kommer til å ende opp med.. Men det jeg vet, er at jeg gleder meg stort til å ta fatt på oppgaven å omgjøre meg til Frodith’en, for dette blir morsomt!

 

Vil tøykaninen BunnyTreasure kunne lande en troverdig dobbeltrolle som tøyrottene ‘Salt & Pepper’?? 

 

13 kommentarer

Siste innlegg