De villeste avsløringer utgitt på blogg ever!! [1]

Greit nok, jeg har hatt mine innlegg med tidvis pikante avsløringer jeg også. Men de virkelig ‘eksplosivene’, har imidlertid aldri kommet offentligheten for øre. – Dvs. inntil nå! For skitt eller, liksom, er man blogger, så er man blogger!.. 

Men samtidig slår det meg som smått kjedelig og fantasiløst å bare ramse opp, en etter en! Så etter å ha tygd litt på dette her, slo det meg at det kunne være artig å blande de med noen reinspikka løgner, for så å overlate til DERE å gjette hvilke som er sanne, og hvilke som er usanne, for så å følge opp med fasiten om noen timer. 

–  SO LET THE GAMES BEGIN!!  –  

 

 

1) Jeg har hatt en liten rolle som mobber i en norsk spillefilm, der jeg dyttet hovedpersonen ut i elven, og var i det hele tatt en fullstendig uspiselig personlighet(?)

¤

2) Jeg kjenner en berømt Hollywood-stjerne(?)

¤

3) Jeg har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i drøye 3 mnd(?)

¤

4) Min samboer er blitt hentet av PST – altså Politiets sikkerhetstjeneste(?)

¤

5) Jeg og ei venninne ble i sin tid oppført som de av byens utvalg av unge damer man aller helst ville hatt trekant-sex med i en kåring utført av en gruppe tilhørende utelivsbransjen. – En liste det er blitt meg fortalt dukket opp igjen etter at et latterlig antall år var gått, og som for alt jeg vet, fremdeles kan eksistere(?)

¤

6) Jeg ble tatt inn til vitneavhør i forbindelse med Munch-ranet (det som skjedde i forbindelse med Nokas-ranet som ble begått kort tid i forkant)(?)

¤

7) Jeg har vært nødt til å skyte en person i selvforsvar(?)

¤

8) Jeg har et slektskap til den britiske kongefamilien som går tilbake til 1500 -tallet og Kong Henrik VIII og hans datter Dronning Elizabeth I, slik at jeg dermed har en listeplassering (absurd langt ut i leksa, men never the less *hehe*) til den respektive tronen(?)

¤

9) Jeg har blitt verdsatt til et så høyt antall kameler på det egyptiske markedet at et ekteskap med denne frøkna ville vært forbeholdt den søkkrike eliten(?)

¤

10) Jeg har blitt arrestert, mistenkt for medvirkning til ran(?)

 

Jeg kan røpe at 6 av disse avsløringene er sanne, mens det dermed gjenstår 4 som er reinspikket sprøyt..

Det blir skikkelig spennende å se om noen vil kunne klare alle, og i det hele tatt hvor høy den generelle scoren vil ligge på!..

8 kommentarer
    1. Jeg tørst ikke å gjette en eneste en fordi de virker skumle alt:)
      Hvis jeg skulle skrive mine tabuer ..kanskje ingen vil tro på det heller:)

      1. Husk at hele 40% av de er uten rot i virkeligheten, og det er da iallfall to-tre av de som ikke har noe shady over seg, og ett som ikke dreier seg om meg, så du kan jo satse på minst tenkelige kinky utkomme *hehe* 😏

    2. Dette innlegget likte jeg godt, har null peiling på hva som kan stemme, men kjører på med et forsøk 🙂
      Sannheter : nr 1, nr 2, nr 3, nr 5, nr 8, nr 9 🤷‍♀️🤷‍♀️
      Løgner da så klart resten 🤦‍♀️

    3. [Bare dytter inn Vestføkens svar på dette, som ble gitt i en samlet kommentar på et annet innlegg, her, for å forsikre at det vil være ‘ingen gjemt og ingen glemt’ i avsløringens time..]

      Men luker ut 2, 3 og 7. Og usikkert på og jeg skal luke ut 4 eller 10. Men håper nesten 10 skal være sann, for ville hørt den historien. Så da luker man ut 4.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg