AVSLØRINGEN!!

I går la jeg ut en temmelig juicy gjettekonkurranse, der 6 av mine best bevarte hemmeligheter ligger ute sammen med 4 ‘avsløringer’ som er uten rot i virkeligheten. For de av dere som ikke fikk med dere dette, så vil det umiddelbart åpenbares ved å klikke ->>> HER <<<-.

– Og nå, kjære godtfolk, skal det som ikke krever mye til matte-skills å regne seg frem til er pokka nødt til å inkludere noen temmelig ‘heavy shit’ sannheter for dagen!.. 

 

 

..- Og aller først, vil jeg avsløre at jeg også har hatt en skjult agenda m.h.t dette her.. For til tross for at de avsløringene dere nå skal få vite er de korrekte også  er 100% sannferdige i måten de er formulert på; Ingen ordkløverier eller flerbetydninger hverken i setningsoppbygging eller i form av enkeltord.. Allikevel, så har jeg bevisst latt dere sitte igjen med det bildet av de respektive scenario som dannes ut i fra det som blir kommunisert, med mindre en går inn og graver frem de elementer som måtte foreligge angående det man blir fortalt. Med andre ord, så har jeg bevisst utelatt å legge til de nødvendige tilleggsopplysninger som må til for å kunne danne seg det korrekte bildet av situasjonen.. Tanken bak, er rett og slett at jeg så en mulighet for å demonstrere hva jeg har gnålt om i de siste 16 månedene angående C19:

Elementer blir bevisst utelatt, for å skape et vrengebilde av situasjonen som langt farligere enn den i realiteten er. Vel.. Nå er det ikke gnål om dette som er greia, men å vise gnålet i praksis:..

Avsløring nr.1:  *LØGN!* (Dette er faktisk en opplevelse jeg har ‘stjålet’ fra min bror).

Avsløring nr.2:  SANT! Det dreier seg om et online-bekjentskap, vel og merke, men etter å ha lagt igjen en kommentar i forbindelse med et uttalt engasjement angående ett eller annet samfunnsrelatert problem sammen bed en ‘dullion’ andre, som en dermed ikke engang venter vil bli lest, så popper det jaggu opp en venneforespørsel fra denne profilen på F.B sammen med en melding i messenger! En melding jeg selvsagt besvarer, og voila!

Avsløring nr.3:  *LØGN!*  (meget mulig fordi ingen gar funnet ut hvor gal jeg faktisk er.. *hehe*)

Avsløring nr.4:  *SANT!*  Dette er kanskje den sannheten som best demonstrerer det jeg tok opp innledningsvis.. For min samboer, Jan A. Torp er ikke bare oldebarnet til selveste Oscar Torp, men også barnebarnet til en svært sentral person i den militære etterretningstjenesten under 2 verdenskrig og i tiden etter med den kalde krigen. Som kjent, var det et par anledninger i denne perioden der verden sto og svaiet på kanten av stupet m.h.t et utbrudd av en 3 verdenskrig. På et tidspunkt, er det så galt at det blir nødt til å sikre familiene til de innen de norske styrkene som vil være naturlige mål for utpressing. Derfor blir det også nødvendig å sende en liten hær bestående av fullt utrustede representanter fra forsvarets overkommando og PST for å hente lille Jan i barnehagen, og bringe ham i sikkerhet sammen med resten av hans nærmeste familie på morssiden.

Avsløring nr.5:  *SANT!* Her har vi imidlertid en sannhet som er som den er, so to speak. Ærefullt og blodharry på samme tid *hehe*

Avsløring nr.6:  *SANT!*  Jeg var første eier av fluktbilen som ble brukt under dette ranet. Hva som begynner med en betydelig misnøye fra min side ved å bli skremt vannet av midt på natten ved at en politibatalkon står og hamrer på døren og skal inn, legger listen for at jeg blir regelrett vrangvillig, og setter meg fullstendig på bakbeina i det de som skal foreta dette avhøret fokuserer på pengeverdien kontra det at en person fikk en pistolmunning rettet i tinningen, i tillegg til at de ikke opplyste om at jeg hadde rett til å avstå fra å la meg avhøre at det er nettopp det jeg gjør, i det jeg aner tendenser til forsøk på manipulasjon. De måtte med andre ord bare kjøre meg hjem igjen, for så at stemningen når frysepunktet i det de dukker opp for et nytt forsøk et par dager etter, hvorpå nevnte samboer, som den gang var fersk kjæreste, drar en vits med hentydninger til rammenes egenskaper som peisved som overhodet ikke faller i god jord, for å si det sånn..

Avsløring nr.7:  *LØGN!*  

Avsløring nr.8:  *LØGN!* 

Avsløring nr.9:  *SANT!*  Også en episode som utspant seg i starten av nevnte relasjon, der husets herre får, -og følger en innskytelse om å presentere meg på ett eller annet nettsted for et verdioverlag. I den kulturen han henvendte seg til, var/er det visstnok vanlig å betale slikt som medgift i form av kameler, da disse skal ha en rimelig høy verdi.. Jeg skal ærlig innrømme jeg ikke var overvettes fornøyd med at denne verdivurderingen ble foretatt der og da, tross utkommet, men i ettertid, så er det jo hysterisk!..

Avsløring nr.10:  *SANT!*  Her er jeg, for mange år siden, med en kompis bort i butikkjosken på hjørnet i det han var lysår fra nykter. Jeg var heller ikke helt ved mine fulle fem selv, men altså langt inna hans nivå.. Men ikke desto mindre, så hadde vi fleipet med at det man skulle gjort, var å rane et parti flax-lodd, da en ville være garantert gevinst bare en tok mange nok.. Vel.. Vi kommer oss så bort til denne sjappa, hvorpå vi etter langt om lenge får tak i det vi skal ha, for så at han så går ut av køen igjen i det han får for seg at noe er glemt.. Jeg er på dette tidspunktet lei, så jeg betaler, og går ut og setter meg og venter utenfor, hvorpå det neste som skjer, er at fyren raser ut døren bærende på Flax-lodd dispenseren, og med butikkeieren og hans kone hengende i hver arm, og et kobbel av hylende folk hakk i heel.. Jeg får så, i en tilstand av sjokk samtidig som det var et vannvittig morsomt syn, kommandert ham til å slippe den forbannede boksen, hvorpå han kaster denne fra seg i den retningen butikkfolka nå forsøkte å dra. Og i og med denne boksen var stor som et helvete, og ditto tung, og min kompis var en sånn helsesenter freak med en muskelatur og bæreevne deretter, mens butikkmannen ikke var muskuløs i det hele tatt, så resulterer jo dette her med at denne butikkfyren blir liggende på bakken og sprelle med denne boksen over seg.. Vel.. Det tar så ikke mange minuttene fra vi retirnerer løpende hjem, til vi blir hentet av politiet, og kjørt til arresten av hver vår politibil, da jeg var mistenkt for delaktighet.. Videre, hører det vel også med til historien at også her reagerer jeg med å bli grinete og tverr fremfor den normale reaksjon, som ville vært redd, slik at det hele kulminerer med at jeg truer med å saksøke hele forbannede etaten i en tordentale jeg hadde brukt mtt nærmere 3/4 døgn bak lås og slå på å forberede før jeg slippes ut grunnet at jeg er renvasket i hht etterforskningen.. Hva jeg lærte av denne opplevelsen, var at en faktisk kan si hva faen en vil til politiet, bare en retter seg mot etaten og ikke den enkelte tjenesteperson! For hadde det fantes så mye som et knapphullshode av en mulighet for å få sendt meg rakt tilbake i kasjotten etter den utblåsningen der, så ville de grepet den! *haha*

 

Takker så mye for all deltagelse i dette prosjektet! Det har vært skikkelig artig å se hva dere kan tenkes jeg er kapabel til, og motsatt! Her er det vel også på sin plass å uttrykke takknemmelighet for at ingen later til å anse meg som gal nok til å rote meg inn i et skytedrama der jeg er den som sitter på ‘gunneren’, og trykker på avtrekkeren, -selvforsvaret til tross *hehe*. Likeså, er det en positiv erkjennelse at jeg i det minste ikke fremstår gal nok til at det  foreligger en unison enighet om at jeg er trolig til å ha et lengre opphold på ‘asylets’ øvre gemakker blant mine meritter *hehe*.

Sist, men så avgjort ikke minst, så kan jeg bare bøye meg i hatten og ta av meg støvet i det jeg gratulerer
Roger aka Bunnytrash og BforB med imponerende resultat, i det de begge kun gjettet en eneste feil!

8 kommentarer
      1. *hehe* Jeg ville vel blitt temmelig overrasket dersom noen hadde kommet ut med full pott på den her 😉
        – Eller.. Roger (Bunnytrash), som er den jeg kjenner aller best her inne, stiller jo selvsagt med et noe bedre utgangspunkt, for å si det sånn! Så at han ville komme ut på topp, var vel i bunn og grunn som forventet. Men at personen bak aliaset Bforb, som jeg ikke kan si jeg kjenner i det hele tatt, skulle ende opp med å dele den topplasseringen, var en artig overraskelse, for den så jeg vel ikke helt komme, for å si det sånn 😀 😀

    1. Jeg fikk ihvertfall mer innblikk i livet ditt med dette innlegget blant annet at du har en samboer? Hvis jeg forstår det riktig for hjernen min noen ganger misforstår ting:)

      1. Joda, det stemmer det! Men for det første, er ikke han av typen som vil sette pris på offentlig oppmerksomhet, og for det andre, så foretrekker jeg å ha enkelte ting som kun er mine greier, og ikke våre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg