Bildene som ikke skulle vært på bloggen!

Samme konsept som ‘Bildene som ikke kom på bloggen’. Jeg har imidlertid gjort om på tittelen fordi bildene KOMMER jo vitterlig på bloggen i disse innleggene. – Men vakre er de såvisst ikke, og skulle derfor aldri blitt vist frem til offentligheten, så.. Her er bildene som [overhodet] ikke skulle vært på bloggen!..

 

Det første bildet i rekken, var aldri ment å kunne komme ut i offentligheten i utgangspunktet, men like fullt er det et bilde som overhodet ikke har noe på en blogg med respekt for seg selv å gjøre. Det er imidlertid utkomme av at jeg av en eller annen grunn fikk det for meg at jeg skulle forevige hvor gjennomvåt det er menneskelig mulig å bli på en 5 minutters sykkeltur..

 

Til tross for solbrillene, ville jeg seriøst løpt dersom noen hadde gitt meg dette blikket. Det er slik jeg ser for meg det å ha ‘mord i blikket’. Creepy as fu*k, rett og slett!

 

Ja, hva skal en si..

 

Her hadde jeg glemt solbrillene på jobb, og fant ikke andre reservebriller enn disse som gir en fluelooken, hvilke jeg ikke engang har den ringeste anelse om hvordan har endt opp blandt mine eiendeler. Igjen har jeg altså fått det fore å forevige meg selv på mitt latterligste..

 

Hva som skjer med vinklingen i dette bildet måtte gudene vite..

 

Dette bildet irriterer meg faktisk grenseløst! Det kunne nemmelig blitt skikkelig bra om jeg bare hadde hatt åndsnærværelse nok til å innrette meg etter lyset i stedet for å herpe hele bildet ved å posisjonere meg slik at det ble mest- og værst mulige skygger, -og kanskje sett litt mindre sur ut…  Den posen kunne blitt så bra, om jeg ikke hadde herpet hele driten..

 

Det oser jo ikke akkurat sjarm og imøtekommenhet av det sammenbitte uttrykket her..

 

Mens alle andre tilsynelatende får disse ‘half face’ -selfiene til å bli kule uansett lys, vinkling og hva det måtte være, blir jeg i beste fall seende ut som om jeg er ruset ut av denne verden, slik som her..

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Morsomme bilder 🙂 og jeg liker overskriften!! For den med at de IKKE kom på bloggen har irritert meg 😀 Det våte bildet var herlig!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg