Se det hele i et litt større perspektiv!

Fra de små dråper har jeg denne gang satt meg fore å utvide perspektivet, i allefall en ørliten tanke, i forhold til hva norm er her på berget!.. 

 

En skikkelig sump, i ordets fulle betydning.

Med masse regn og sludd på dagtid, for så at kvikksølvet kryper under 0 så snart solen kryper ned bak horisonten, er synonymt med de mest spekulative istapper..

Her kan det vel trygt sies at jeg virkelig har gått ut av mitt gode skinn i hht min typiske detaljfotografering!

Det blir vitterlig ikke mye fuglebilder når en har et turfølge bestående av flere katter + en hund, men every duck has its day, som det så funt heter seg ‘over there’ i det store Britania, så..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg