Ukens galeste fra Kvinneguiden!

Da er det atter igjen tid for ukens kåring av det galeste fra ‘galehuset’ her på bloggen! Så da er det bare å holde seg fast, folkens, for Kvinneguiden skuffer aldri!..  

 

 

⇒  Hår på puppen! 

Ja, hva skal en si, bortsett fra ‘stakkars menneske’.. – Ikke pga det ikke-eksisterende problemet, men pga den avsindige ignoransen som må ligge til grunn for at en voksent menneske skal kunne uroe seg for noe slikt.

Jeg siterer:

“Har et par hår som vokser ut på puppen sånn plutselig.. napper det vekk en det kommer tilbake..

kan det være feil med hormoner?

Har snart prøvd ett år å bli gravid, men ikke vært til legen enda.. Har prøvd å Google litt men får ikke helt til..”

 

⇒  Vil det smelle i Norge til uken? 

Denne må jeg vel si taler mer enn tydelig nok for seg selv..

Jeg siterer:

“Har i lengre tid laget meg et system og en slags tabell over når det skjer store ulykker/uønskede hendelser og lignende i Norge. Dette har jeg puslet med over flere år og møysommelig satt sammen et system over det.

Denne baserer seg på avstander mellom tidligere hendelser, lignende hendelser i andre land, en utregnet tids/forsinkelsesfaktor og et par-tre andre faktorer jeg ikke går inn på her.

Ifølge denne smeller det på en eller annen måte i landet i uken som kommer. Dette kan være en større ulykke, terrorhendelse, naturkatastrofe eller lignende. Håper selvsagt ikke det skjer noe, men jeg må si jeg er spent på kommende uke”.

 

df-foto

 

 

⇒  Hvorfor har sauer så dårlig rykte? 

Her har vi en som ville vært skikkelig søt dersom den var postet av et barn i barneskolealder eller under på en spørreside eller forum for nettopp barn. – Når det [etter alt å dømme] imidlertid er fremsatt av en voksen på et diskusjonsforum for voksne, går assosiasjonen rett til den noe enklere delen av befolkningen, for å si det sånn..

Jeg siterer: 

 

“Å være en del av saueflokken” er jo noe av det mest nedverdigende man kan bli kalt.

Men hva er det med sauer som gjør at de har så dårlig rykte? Oppfører sauer seg annerledes enn andre dyr i flokk?..”

 

⇒  Mannen tenner på å bruke hundens lekegris på fitta mi 

..- Lyder overskriften (som jeg, når sant skal sies, faktisk følte et snev av kleinhet ved å skulle taste i denne forbindelsen) fra denne trådstarteren, som fortsetter med følgende melding som hovedpost;

Jeg siterer:

“Overskriften sier alt”.

..- For så at det i den påfølgende post står følgende å lese;

Jeg siterer:

“Det har du skrevet her før og…”

– Og da bare døde jeg litt, rett og slett..

 

 

4 kommentarer
      1. Og jeg er i grunnen rimelig sikker på at denne lekegrisen det er snakk om, er en som gir en sånn hvine-lyd når den klemmes på (slik som ‘gråtedukkene’ våre som hvinte når en klemte inn magen på de).. Denne leken er svært populær, og Ferrari har hatt (-og herpet) flere av de, hvilket gir en kjennskap til dingsen som gjør dette her så galt som det kan få blitt (haha).
        Jeg kan imidlertid ikke si hva som er mest ‘på trynet’ av å tenne på noe som involverer denne leksaken, eller det åpenbare behovet hun har til å kringkaste galskapen (hahaha)
        – Kvinneguiden leverer hver eneste gang jeg tropper opp, ass! 😀 😀 😀

    1. hey there and thank you for your information – I
      have certainly picked up something new from right here. I did however expertise a few technical issues using this web site, since I
      experienced to reload the site lots of times previous to I could get it to load correctly.
      I had been wondering if your hosting is OK? Not that
      I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality score if advertising and marketing
      with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my email and
      could look out for a lot more of your respective interesting content.
      Ensure that you update this again very soon.

    2. I used to be suggested this web site by my cousin. I’m now not positive whether this
      post is written by way of him as no one else recognize such designated about my difficulty.
      You’re amazing! Thanks!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg