Ting du ikke viste om meg – Crazy edition!

Reklame | Adviral

 

 

->>>  Av prinsipp røper jeg ALDRI alderen min frivillig, og gjør dessuten det jeg kan for å holde den skjult!.. 

Intet irriterer meg mer enn at så grenseløst mye i dagens samfunn relateres til alder, både i hht lovbestemmelser & sosiale normer, For det første gjør enorme individuelle forskjeller at det blir galt på alle måter. For det andre, går det på min personlige intensjon om å bli tatt utelukkende for den jeg er som person uten at ankomsttidspunktet til planeten får spille inn.  Dette har faktisk gått så langt at selv ikke nære venner kan si hvor gammel jeg er..  

* * * * * 

 

 ->>>  Jeg har vært en fullstendig ‘space-geek’ så lenge jeg kan huske!.. 

* * * * * 

 

 

->>>  The whild side.. 

Jeg har en dragning mot det som kan kategoriseres innenfor kontroversielt, utagerende, og ‘downright crazy’. 

* * * * * 

 

->>>  Jeg har vist meg å være svært god til å håndtere krisesituasjoner. 

Etter å ha utvist evner jeg ikke i min villeste fantasi kunne se for meg at jeg hadde innen både brann & voldssituasjoner, skulle det for kun et par måneder tilbake vise seg at jeg innehar tilsvarende skjulte helteegenskaper på det medisinske plan da en besøkende plutselig falt om på jobben. 

 

 

 

->>>  Politisk, er ståstedet nær sagt så liberalt det går å komme før det begynner å vippe over til anarki.  

Hvilket har resultert i en lang rekke blanke stemmesedler ved valg, før Liberalistene endelig var listet her på berget ved siste stortingsvalg. 

* * * * * 

 

->>>  Jeg har bestandig hatt sterke meninger om det meste, like fullt som jeg er ute av stand til å holde inne med de.  

* * * * * 

 

->>>  En annen side som bestandig har vært der, er en manglende evne til å ta til meg ‘gitte sannheter’.

Selv slikt som at demokrati er en bedre styreform enn diktatur måtte under lupen, hvor alt som fantes av data ble sanket inn, for så å foreta en selvstendig vurdering, for at jeg skulle kunne dele den oppfatningen. Det er imidlertid ikke gitt at jeg ender med å dele den allmenne oppfatningen av ting, for ikke glemme at dette fører til at jeg får vite ting andre ikke er klar over. Denne viten er tidvis ubetalelig, samtidig som den rokker ved tryggheten, slik at denne siden er å anse som både en stor velsignelse så vel som forbannelse.

* * * * * 

 

->>> Jeg har bestått en online Menza -test, hvorav jeg ble spesielt invitert til de for å gjenta bedriften offisielt for medlemskap. 

Pga at jeg foretok denne testen som en avstikker i forbindelse med et datakurs, så en med en gang at min tilbakemelding skilte seg fra de andres ved at de fikk ant. rette svar m/ hva dette tilsa på IQ skalaen, mens jeg fikk vite at jeg var innenfor topp 2% av befolkningen hva teoretiske evner angår. Jeg ser imidlertid ikke noe poeng i å joine en organisasjon fordi jeg har min åpoenbare styrke innen det teoretiske, men tar regelmessige mindre tester av denne typen for ‘boosting’ av egoet (ha ha)

* * * * *  

->>>  Ved siden av det tidligere nevnte aldersfokuset, troner religion og at dette fremdeles har en sentral posisjon i vesten a-la 2018 på toppen av grenseløse frustrasjoner & irritasjoner i dagens samfunn.  

* * * * * 

 

->>>  Jeg er en flirt og en ‘oppmerksomhetsjunkie’. 

 

 

->>>  Av menneskelige sider & faktorer, er det sneversynthet og korttenkthet (jmf. den nevnte religionstroen), samt manglende evne/vilje til å gjøre seg opp meninger og oppfatninger på selvstendig grunnlag som går meg på nervene.  

* * * * *  

 

->>>  Jeg er oppsiktsvekkende dårlig til å synge! 

Dette er noe som dro seg på opp gjennom oppveksten, da jeg etter hva jeg har forstått var innenfor ‘normalen som liten.  Som en skjebnens ironi, er jeg imidlertid ganske musikalsk i hht gehør og spilling av instrument, hvilket gjør at jeg til fulle hører hvor hvor jævlig jeg låter, -men alikevel går jeg rundt å nynner og synger 24/7. Hvor fucked up er ikke det, liksom!?.

* * * * * 

 

->>> Jeg griner for alt!

Glad, rørt, trist.. You name it! – Slusene åpnes. Unntaket som bekrefter regelen, er imidlertid at de eneste emosjonelle situasjonene/settingene jeg ikke griner, er der hvor jeg burde ha gjort det..  

* * * * * 

 

->>>  Jeg anser et dyrs liv som likeverdig det til et menneske, og hva angår mine egne dyr, er de det kjæreste jeg har her i verden. 

* * * * * 

 

->>>  Jeg har en sarkastisk form for humor.  

* * * * * 

 

 

 

 

 

#personlighet #egenskaper #personlighetstrekk #særegnesider #ulikesider #ensmangesider #særegenheter #personlig #egenart #særpreg #markantpersonlighet #sterkpersonlighet #særegenpersonlighet #ukjentesider #avsløring #meg 

7 kommentarer
    1. Deveny: (hehe) Det er jo aldri snakk om å gjøre noe for å fremstå som yngre/eldre enn jeg er, men at de en møter langs veien skal forholde seg til meg som den jeg er, hverken mer eller mindre. -Uten innblanding fra ytre faktorer. -Og nettopp ved å være en selv (utseendemessig innkludert), så sendes det jo ut såpass med info at fartstiden på planeten kan plasseres innenfor visse rammer. For mitt vedkommende, skal det visstnok være ett eller annet sært med øynene som gjør at folk øker den først anslåtte alderen.. Hva det er, kan ingen svare på, det er visstnok bare ‘noe, ett-eller-annet’ der, hvilket jeg velger å tolke som visdom inntil annet eventuelt måtte fremkomme (hahaha)

    2. deveny: Det er faktisk dette med livserfaringen som i bunn & grunn skiller jeg er i dag fra den jeg var som 20 -åring. Herregud, hvor absurd det er å tenke tilbake på hvordan jeg spradet rundt i latterlig overbevisning om egen mentale slagkraft og dybde når en begynner å forstå hvor jævlig begrenset det i realiteten var (hahaha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg