Frodiths fargeutfordring: TURKIS!

Og da var tiden kommet for det turkise innlegget i FRODITHs fargeutfordring:.. 

 

 

Jeg har et temmelig snodig, motsetningsfullt forhold til denne fargen, da jeg enten elsker- eller hater den, alt hvilken gjenstand det er snakk om, og fargetonen som sådan. Jakken jeg har på bildene over, er så et eksempel på turkis på sitt beste, sett med mine øyne.

Ellers er jeg jo nesten nødt til å inkludere den helturkise versjonen av ‘selv’ som utkom av en aldri så liten eksperimentell lekestund i Photoshop..

 

‘Feeling blue..’
4 kommentarer
    1. Jeg er usikker på om jeg har noe som helst i denne fargen nå. Men du var stilig med den jakken. Kan man si at de bildene luktet litt 80s? Og tøft photoshoppet bilde!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg