GRYXEN-prisen 2023 for Årets Livsstilsblogger går til…

Etter at samtlige av de innkomne stemmer er talt opp, og korrektheten kontrollert, har vi den glede og ære av å kunne utrope årets GRYXEN-vinner i kategorien ‘Årets Livsstilsblogger’.

 

OG VINNEREN ER… 

 

*Klikk navntegningen over for en direkte overføring til vinnerbloggen

 

På vegne av Verdande og meg selv, vil jeg så takke alle som har stemt, og gratulere den ytterst verdige GRYXEN -vinneren for beste livsstilsblogg 2023, i tillegg til de øvrige nominerte for deres eksellense igjennom det siste året! 

 

#gryxen #gryxenawards #gryxenawards2023 #åretslivsstilsblogg #gryxenpris

12 kommentarer
      1. Ja, ikke bare er vinberen verdig, men utkommet innebærer også at demokratiet har stemt frem den samme vinneren som i fjor ble utkåret av meg i 2 av 2 kategorier. Så langt peker dette her dermed unektelig i retning av at jeg faktisk ender med å måtte ta mitt syn på diktatur opp til en ny vurdering.. Altså.. Kan det være så at det ikke er diktaturet som sådan som er årsaken til dens mildt sagt frynsete renomé, men at det snarere står på hvem som faktisk utgjør den respektive diktatoren?? At utkommet m.a.o ville blitt et ganske annet om det f.eks ble forsøkt å sette inn.. – tja.. – La oss si meg, da!? 😛 😀 😛

    1. Tusen tusen takk, denne prisen er stor for meg. Jeg er meg og jeg er ingen A4 person.
      Men jeg er en livsnyter og elsker livet ❤️
      Takk for alle stemmene, hjertet mitt gjorde et stort hopp!

      1. Vel fortjent lønn etter innsats! 😀
        – Jeg kan i den anledning fortelle at det kom inn en riktig god ‘chunk’ med stemmer, hvorav du i tillegg til å være den som fikk de fleste, også var en særs god nummer to for en betydelig andel av de øvrige stemmene som ble avgitt (-hvilket også fremgår av de stemmer som ble avgitt i det respektive kommentarfeltet)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg