HVIS JEG VAR DEG – aurora gude (1)

Hvis jeg var deg’ er et konsept som går ut på at en tilfeldig blogg trekkes ut fra blogg.no’s toppliste, for så at jeg skal gjøre et innlegg hvor jeg utgir meg for å være den respektive bloggeren. Da det krever litt forberedelser å skulle opptre som andre enn meg selv, strekker det seg over to dager, hvor man på dag en blir utropt som vinner, mens innlegget som utgis i dennes ånd ferdigstilles den påfølgende dagen.

 

..Nummeret som åpenbarer seg i det jeg bretter ut papirkulen som avgjør hvem som blir sentrum for det kommende ‘identitetstyveriet’ er:.. 

15

..og bloggen som innehar denne listeplasseringen på dagens toppliste (hos blogg.no) er:..

 

 

AURORA GUDE! 

 

Her går vi rett fra en legende til en annen, dog ganske så annerledes, legende; I morgendagens ‘Hvis jeg var deg’ -imitasjon, skal vi atter igjen inn i kjendisverdenen; Mer presist; P.H-blogger nummer tre; The one & only Aurora Gude! Den ene halvdelen av ‘The classy girls’ som på legendarisk vis vant Paradise hotel i 2014, for så å figurere i en serie TV-produksjoner i ettertid. Der hun virkelig har skapt et navn for seg selv, vil jeg vel tro er igjennom sine tre-fire sesonger i serien Charterfeber på TV3, der hun i fra den andre av disse har bragt med seg et av de ytterst få menneskene jeg kan sies å være fan av i ordets fulle betydning; Nemlig hennes mor! For p si det sånn; Aurora har en fantastisk humor som virkelig treffer meg, men ‘Mamma-Gude’.. Den dama er LEGENDARISK!!

For å si det rett ut; I mine øyne er Charterfeber så harry, med en cast så nært opptil tilbakestående at det er fysisk smertefullt å se på. Men til alt hell, så hadde jeg akkurat snakket med Aurora rett etter premieren av ‘mamma-Gudes’ første sesong, slik at jeg klikket inn for å se Gude-familiens sekvenser. – Og dermed var jeg hektet!

– For all del; Jeg gav de andre i casten en fair sjanse, for så å få bekreftet at serien forøvrig var like fjern fra min smak som den alltid hadde vært! Men inne i denne smørjen, så har man altså denne serien i serien, for å si det sånn, hvis sekvenser jeg nå har spolt meg frem til i hva som nå må bli tre år til ende! På bakgrunn av dette, gleder jeg meg massivt til å innta rollen som ‘the classy girl’ herself, Aurora Gude i morgen den dag..

Jeg vet jo ikke hvilken side av dette mennesket jeg vil vise i min fremstilling av henne, men det er iallfall to ting jeg kan bekrefte allerede nå; 1) Det vil fremkomme med max tydelighet at det er selveste ‘mamma-Gude’ vi har med å gjøre her, og 2) Den ‘bitchy’ humoren hennes, der hun fremstår som om hun ser ned på alle og enhver, og det så til de grader, vil få fritt utløp!

Nr. 1 er åpenbart fordi vi har å gjøre med datteren til hva som i mine øyne er en levende legende, og nr. 2 er grunnet i at jeg, når sant skal sies, er den eneste jeg vet om som kan matche frk. Gudes indre ‘Frogner-fitte’ (- hvilket vel må sies å ha fremkommet til fulle i dette konseptet, i det de imitertes medblogger, Gry, unektelig har blitt fremstilt i overmåte grandios, fior å si det slik).

Så dersom du skulle være like nysgjerrig som meg på om jeg vil naile rollen som selveste Aurora Gude; Følg med i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg