Overskriftene du aldri får se!

Jeg har jo gjort en blogger ut av bastante meninger om så mangt, kombinert med en ekstrem formidlertrang og et totalt fravær av restriksjoner m.h.t å gi utrykk for disse i klare, ‘uparfymerte’ ordlag. Av den grunn, levnes det ingen tvil om hvor jeg står i den enkelte sak, av hvilket også følger det motsatte.  På bakgrunn av dette, tenkte jeg å ha det litt moro med å komponere et knippe overskrifter som ALDRI vil fronte innlegg fra meg!.. 

 

 

—>>   Samfunnet gjenåpnes for tidlig! 

Fordi: Jeg er uenig i beslutningen om å lukke samfunnet i utgangspunktet, da jeg rett og slett mener prisen vi må betale som følge av dette (hovedsakelig pga de helsemessige konsekvenser som følger dette, men de økonomiske følgene trekker i samme retning).

—>>  Ja til vaksineplikt!

Fordi: Jeg primært mener det er ethvert menneskes gudegitte rett selv å få bestemme hva de vil ha sprøytet inn i blodårene, og sekundert fordi alle de logiske brister, hull og absurde ’tilfeldigheter’ som vi fores med i forbindelse med C19 har gjort at jeg har mistet all tillit til myndigheter og myndighetspersoner.

—>>  Vi må sørge for å få IS-kvinnene hjem! 

Fordi: Norge, i gjennom vårt NATO -medlemskap, faktisk er i KRIG mot IS! I den militære konflikten som mer eller mindre har pågått siden 11 september -terroren i USA. Hva den såkalte ‘krigen mot terror’ angår, er det ikke slik at vi ‘bare’ har bistått med fredsbevarende styrker som f.eks i ex-Jugoslavia og Libanon! Her har vi vært (liksom vi til en viss grad fremdeles er) delaktig i selve krigen, på lik linje med USA, Storbritania, Danmark, Tyskland, m.fl. Dette innebærer at det å gi sin støtte til fiendlige styrker, slik tilfellet er for disse damene, så er dette et tilsvarende landssvik som det å bistå tyskerne under 2 verdenskrig. At vi dermed skal ta både kostnaden og risikoen med å hente de hjem når de skjønner konsekvensene av sine valg, bare for å gi de et lite klaps på lanken i retten, er regelrett absurd!

 

 

—>>  Det bør tilrettelegges for et flerkulturelt samfunn! 

Fordi: ‘Don’t even get me started’.. Her råder den skandinaviske kulturarv ‘basert på de kristne grunnverdier’, som det så fint heter, og dette er faktisk grunnlovsfestet! Javisst skal utvikling skje innenfor denne kulturen, men den skal like fullt være enerådende!

—>>  *** bør forbys! ev. *** bør bli pliktig!  

Fordi: Som den edsvorne liberalist jeg er, får jeg ‘utslett’ bare jeg hører ymt om innføring av lover og regler som begrenser vår gudegitte frihet til full råderett og eierskap over eget liv og legeme. For meg, er det frihet under et ditto ansvar som gjelder!

—>>  Nedsettende uttalelser ang. religion burde ikke tillates i det offentlige rom! 

Fordi: Det er absurd at det fremdeles er folk som ‘kjøper’ det virkelighetsbildet som serveres igjennom disse, hvilket tilsier at folkeopplysningen hva vitenskapelig beviste fakta angår, rett og slett er for dårlig med det den er, og vi ikke skulle ha ytterlige begrensninger i hht å få en slutt på dette tullet! For min del, hadde jeg gitt blaffen om det ikke var for at disse er roten til tilnærmet alt ondt, og har vært det siden tidenes morgen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg