Age Challenge -resultatet fra Helvete

Med en skamfølelse som fremdeles er nummen etter at den ble tvunget til å bivåne ‘Bilder som aldri skulle vært på bloggen’ – innlegget bli lagt ut i offentligheten, trår jeg liksågodt til med en aldri så liten krone på verket hva skrekkelighet i bildeformat angår; Mitt [antatte] 30-40 år eldre selv som skred frem i all sin gru som resultat av at jeg ikke kunne la den ‘Age-challenge’ -greia passere.. 

[Advarer mot sterke scener..]

 

redigert med faceapp

 

Selvsagt måtte jeg hive meg på denne farsotten etter å ha sett den ene søte ‘gamlingen’ etter den andre i godt over et døgn, hvorpå sjokket som fulgte garantert medfører et fratrekk i levealderen. Jeg mener.. Hadde jeg møtt dette utysket på gaten, ville jeg seriøst blitt skremt! – Skulle jeg attpåtil ha truffet på henne i mørket, ser jeg ikke bort fra at jeg ville ha pådratt meg en eller annen posttraumatisk lidelse etterpå..

En skulle jo tro at jeg i det minste hadde vett nok til å klikke skremmebildet vekk asap etter på mirakuløst vis å ha gjenvunnet en noenlunde sans og samling, for så å få djevelskapen slettet sammen med appen pronto. -Men neida! Jeg får det isteden for meg at jeg skal forsøke meg på et annet bilde i den naive tro at det var bildet det var noe ‘galt’ med, -ett eller annet som gjorde at denne alderdomsgreia ble urettmessig heslig. De av dere som har stilt spørsmål om hvor dum det går an å bli, -hvilket jeg vil tro er dere alle, sitter meget mulig med svaret forran dere nå, for hvilket bilde er mer egnet for slikt enn et tatt rett forfra!?

Jepp, det gikk jo som det måtte gå, det:..

 

 

– Samme jævla hekse-creepy fremtoning, bare enda mer markert i så måte!!

Takk & pris for at jeg i det minste evnet å ta til fornuft i det jeg var i ferd med å kjøre på med et tredje bilde. Det var nemmelig helt på nippet.. Det som reddet meg fra denne tredje sjokkbølgen, var at begge bildene i det minste gav samme resultat. Dersom det ‘bare’ var slik at jeg ble like fryktingytende på begge, ville jeg etter alt å dømme vært et nervevrak ‘beyond repair’ i skrivende stund..

Men sjokket som ble spart til tross.. For å være ærlig, skremmer dette med at det var nøyaktig samme trynet som åpenbarte seg på begge de to bildene livskiten av meg, da dette indikerer at de faktisk har gjort en innsats m.h.t å skape en reell datakonstruert alderdomsprosess! -Typ miniutgave av de bla.a politiet benytter for å få en indikasjon av det nåværende utseendet til personer som har vært savnet over lengre tid, som f.eks kidnappede barn. -Og de syntes jo å være jævlig nøyaktige, iallefall ut fra det jeg har sett av de! Teknologien er selvsagt en ubetallelig ‘gave fra oven’ for de hjemkomne kidnappingsofre, selvsagt, men her jeg ligger og velter meg i selvopptatt forfengelighet, syntes det vel så klart at det samme desverre ikke er tilfellet for meg. For meg, indikerer denne nøyaktigheten ‘aldring med heslighet’. Den så mye omtalte ‘verdigheten’ lar seg rett & slett ikke gjøre med et forfall i den skalaen vi ser her, det er iallefall klinkende klart.

På bakgrunn av dette, anser jeg meg potensielt fritatt for alle retningslinjer og hva som ellers måtte være av oppfordringer og henstillinger m.h.t å fremme plastiske inngrep/fiksing på utseendet hva min potensielle elde angår.. Om det noen gang skal gis trygdefinansierte botox, collagen & restylane-innsprøytninger her til lands, for ikke snakke om ‘nose-jobs’, må det jo potensielt være i dette potensielle tilfellet, mener jeg! Her syntes det til og med nødvendig med en oppfordring til de som eventuelt måtte eldes så for jævlig som dette om å benytte seg av det som måtte finnes av kosmetiske inngrep her på planeten! – Ikke minst av hensynet til ens medborgere..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg