Hva skjuler seg i vesken?

Å røpe innholdet i vesken er nok en artig bloggtrend det ikke er mer enn rett og rimelig at jeg følger opp..  

 

Vesken det er snakk om, er for tiden denne mellomstore saken, som er en av mine absolutte favoritter. 

 

Ved siden av et par lightere og ei sigarettpakke jeg ikke ser noen grunn til å reklamere ytterligere for, drasser jeg rundt på følgende:

 

Sminke i langt større kvanta enn jeg var klar over..

 

Lommebok med Visakort og et par hundre i kontanter.

 

Diverse hårstrikker, pynt og spenner.

 

Tyggis for umiddelbar fresh pust er et must.

 

Parfyme kan alltids komme godt med..

 

Notisbok og penn.

 

Solbriller.

 

Nøkler.

 

Og sist, men ikke minst, er et par tamponger også lurt å ha for hånden.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg