Kvinneguidens aller galeste..

Kvinneguiden er ikke bare Norges største diskusjonsforum. Det er også fylt til randen av såkaldte ‘haters’, eller ‘nett-troll’, om du vil, samtidig som det vel må kunne sies å skorte litt på allmennkunnskapen sånn gjengs over.. Tro det eller ei, men når disse individene som praktisk talt livnærer seg på å lage kvalm på nett braker sammen med sine likesinnede, blir resultatet underholdning på et helt nytt nivå.. Derfor tenkte jeg å ta opp tråden fra dette innlegget, og lage en fast kåring av Kvinneguidens galeste.. 

 

df-foto

 

Dette er altså emner, ordrett sitert, som voksne mennesker har bragt på bane i fullt alvor på kvinneguiden.no:..

 

Hva tenker du om folk som spiser pølse offentlig?

Pølse er seriøst det EKLESTE jeg vet av mat, Hvis folk spiser det i nærheten av meg blir jeg rett og slett forbanna! Jeg er klar over at jeg ikke kan styre over alle, men når folk spiser pølse med fuckings rekesalat på t-banen i rushtid, da koker det for meg! Hva er vitsen??? Det STINKER. Også liker jeg ikke formen. Også er det laget av grisetarmer, vet ikke folk det? Er såå sjukt nasty ass, utrolig white trash.

Flere som har det sånn?

 

Samiske menn

Jeg har kommet i kontakt med en mann som er same, og opplever det jeg tror er en slags kulturkræsj. Nå skal jeg være forsiktig med å dra “alle under én kam” – det kan godt hende dette er sånn kun han er og dermed ikke noe representativt for samiske menn generelt… Men jeg spør, for mitt inntrykk er at han vil bestemme så og si ALT, at han ser på det som at damer har lite de skulle sagt. Det virker å være “a man’s world”, og han vil styre all kontakt og er ganske avmålt og stolt i sin fremferd. Han kan bli veldig raskt “eksplosiv” og sjalu.

Jeg vil igjen presisere at jeg skjønner at folk er forskjellige, er ikke meningen å dømme, men som “norsk” dame som er vant til at menn flest bøyer seg ganske i støvet, er dette noe helt nytt. Noen som vil fortelle noe om mitt inntrykk i så fall kan stemme? Evt. hvordan er det, eller er det ikke, i deres kultur? 🙂

 

Konverterer til Islam for kjæresten min

Hei! Jeg er en ateist og kjæresten min er muslim. En troende muslim. Jeg elsker ham mer enn NOE ANNET. Vi har vært sammen i 2 år nå.Jeg spurte han i dag om han elsket sin religion mer enn meg, og han sa at han gjorde det. Han sa at han elsket Islam mer enn han elsket foreldrene sine. Han ba meg til og med om å vurdere forholdet vårt på nytt hvis jeg har problemer med hans tro. Bare han sa det fikk meg til å gråte. Hjelp meg. Hva gjør jeg?

 

Kan naboen ha blitt arrestert?

Så i kveld at noen ringte på døren til naboen, personen sjekket først vinduet før han ringte på så åpnet naboen døren og hun viste fram et ID kort slik politiet har på filmer som er som lite lommebok som går ned når vises fram og personen var veldig seriøst. Og personen var sivil kledd, sto utenfor og pratet en stund og gikk inn og han hentet jakken og begge to gikk derfra. Lurer på om noe kan ha skjedd?

 

Hvilken er din favoritt?..

4 kommentarer
    1. Fåretarm, grisetarm. Andre har kunstig “tarm”.
      Forfatteren av det innlegget er ekstremt prippen. Sorry, gutter, ingen oralsex derfra. 😁Kanskje ingen sex i det hele tatt, ikke liker hun fasongen på pølser og ikke rekelukt, som enkelte kan plages med. Lurer på hvordan slike personer klarer å 💩 og tørke seg etterpå uten å dø av vemmelse oppi den lukten?

      Det dummeste tror jeg er den om samen. Kulturkrasj? Hun har møtt på en med psykopatliknende adferd, sjalu, kontrollerene, dominerende. Har null og niks med same/ikkesame å gjøre. Dessuten ser det ut til at hun bare er vant til nikkedukker fra før..”menn flest bøyer seg i støvet”. Ok, de kan gjøre det om det trengs for å få seg et nummer. Noen jenter går rett i fella gang på gang. Dum og deilig, synger man i en sang.

      (Jeg er småslem, ser jeg.)

    2. hehe, vi skrev om samme tema nylig, så du ser jo hva jeg mener der. KG oppsummert- Utrolig underholdende, til tider provoserende og temmelig sjokkerende. Jeg må mange ganger spørre meg selv om folk skriver i fult alvor eller troller bevisst.

      1. Kvinneguiden er jo et like spektakulært som absurd ‘trolls vs stupidity’ konsept som er helt unikt. En vet dermed aldri om hensikten bak et innlegg er ‘trolling’, eller om det er et utkomme av pur ‘lavpannethet’ (hahaha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg