Politianmeldt for kjønnsdiskriminering!

Jeg er desverre blitt politianmeldt for brudd på likestillings- og diskrimineringsloven av 1.januar 2018 for dette blogginnlegget:.. Det sterke kjønn er kvinnen

 

 

Jeg har selvsagt satt advokat på saken. Som hell er har jeg grunnfag juss, og har derav på selvstendig grunnlag kunnet foreta en vurdering av hvorvidt vedkommende har en sak. Derfra gikk jeg videre til å forhøre meg hos det jeg kunne komme pà av relevante instanser, hvorhen det er bred enighet med mitt syn om at det ikke foreligger noe brudd.
Når det er sagt, kan alikevel dette meget vel føre til at bloggen blir stengt i en avklaringsperiode.
Selv med den blanke frifinnelsen jeg regner med vil komme, kan imidlertid denne anmeldelsen uansett føre til at jeg ikke lenger vil være ønsket i stallen til blogg.no, og dermed blir nødt til å se meg om etter en annen portal/utgiver. Dersom dette ‘worst case scenario’ skulle inntreffe, og dere brått klikker inn på en blogg som ikke lenger eksisterer, vil jeg sørge for å lett kunne googles på det nye vertsnavnet under samme bloggnavn; Gryende Tider.

Inntil videre, er det imidlertid ikke stort annet å gjøre enn å krysse fingre, og håpe på det beste. Videre vil jeg takke alle dere som har fulgt meg så langt, og håper dere vil følge meg videre på min vei, uansett utfall i denne saken ❤

5 kommentarer

Siste innlegg