Jeg driter i hele dorullen!

 

I motsetning til den øvrige befolkninghen i kongeriket Norge, er det meg faktisk knekkende likegyldig hvilken vei toalettrullen plasseres i holderen.. -Tro det eller ei!

Videre er jeg oxo etter alt og dømme oxo den eneste blandt landets kvinnelige, -iallefall hetrofile, befolkning med fast bopel uten det minste snev av interesse for interiør utover det rent praktiske.. På toppen av alt, er jeg ikke engang nevneverdig opptatt av været! -Og i den grad jeg er det, dreier det seg i bunn & grunn om at jeg er et ‘lettere overskyet oppholdsvær’ -menneske generelt, og ønsket om en hvit jul spesielt.

-Og jeg er redd dette er bare toppen av isfjellet hva undertegnedes særligheter angår!

Jeg er kort fortalt sær som faen, -noe jeg med tiden heldigvis har lært meg å verdsette!.. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg