Sommer-Shots

I motsetning til folk flest, hvor en betydelig del av sommeren består av ferie, i tillegg til at mange også har redusert arbeidstid i den delen av årstiden de er på jobb, har jeg jobbet miniumum 6 dager i uken siden juni.. Men noe fritid ute i tropevarmen får jeg da med meg, og mye av denne er blitt tilbragt i selskap med ‘pels-gjengen’ min. 

 

Foto:  DF Foto.

 

Jeg er jo så heldig at jeg har fått delt opp arbeidstiden min i flere deltidsjobber i stedet for en full, da oppskriften på mistrivsel for meg, er et typisk A4 -liv med like dager og faste rutiner, så jeg har hatt det moro i den travle tiden. Men det kan heller ikke fornektes at det begynner å ‘ta på’ litt etter såpass lang tid, så det skal bli godt å vende tilbake til normen igjen. – Ikke minst for å forhåpentligvis å få noen flere varme dager, hvorpå også jeg får tid til å få med meg noen bade-turer m.m.

 Så i det jeg har tatt fatt på det som forhåpentlig er den siste i rekken av overtidsuker, har jeg samlet et knippe bilder som oppsummerer sommeren så langt:   

 

 

*

 

#bildedryss #sommer #natur #friluftsliv #hetebølge #kattoghund #katter #hund #grillmat #fritid #rekreasjon #hverdagsliv #glede #sommerdager #livsstil 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg