‘Butt -men’ are the best!

Reklame | Adviral

This post contains adlinks from Adviral

♠ ♥ ♣ ♦ 

Et av de mest grunnleggende faktorer som agvjør gutter/menns smakspreferanser, er hvorvidt det er pupper eller rumper som ‘fenger’ mest, og kan derfor inndeles i ‘breast-men’ & ‘butt-men’. Innenfor disse kategoriene, er det selvsagt like variert i hht hva den enkelte tiltrekkes av som det er for oss jenter, men ut i fra hva jeg selv har fått erfare, er det imidlertid et gjennomgående skille hva personlighetstrekk angår på de to grupperingene; ‘Butt-men’ er klart best!!

 

 

En grei mengde trening kombinert med hva naturen har gitt meg, har resultert i at jeg utseendemessig endte opp som hva som er best beskrevet som ‘prototypen’ på den høye & tynne gaselle -typen. Dette innebærer en veltrent bakende som demmer opp for et frontparti som [så absolutt] ikke er særlig å skryte av, lange bein, smal midje, etc. Resultatet blir dermed enkelt og greit at de som dras mot denne typen, dras mot meg, så den oppmerksomheten jeg har blitt til del av disse gjorde at jeg ikke engang lot merke til de andre, -de som dras mot andre typer, inntil en kveld.. Kvelden jeg for første gang tok i bruk tidens nye BH -trend med luftputer for en ytterligere økning av volumet enn hva tilfellet er med de standardkombinasjonen spieler og de små tøyputene som puttes i fra siden, med det resultat at jeg for første gang ‘pirket borti puppe-gruppen’.. 

 

 

foto: ukjent/via google  

 

 

Jeg har i tidligere innlegg vært inne på hva som gjorde at jeg valgte bort silikon, men denne opplevelsen er en av de faktorene som i aller høyeste grad bidro til beslutningen om å forbli naturlig som ikke er blitt nevnt. For denne ørlille tilnærmingen til ‘puppe-gutta’ var nok til å gi meg et klart innblikk i utfallet av å ha en appell her kontra det jeg var/er vant med; For her var det gjennomsyret med harry, sleaze-bags, imotsetning til den generelt classy opptrednen som rår blandt mine ‘ass-men’. 

Så.. ‘Puppe-gutter; – Skjerpings!! ‘Rumpe-gutter; Dere er bare best. -Love ya’ <3 

 

 

Selv om jeg er langt mer ‘easy-going’ enn det kan gis inntrykk av her, er sivilisert oppførsel et krav for å få oppmerksomhet fra denne kanten.

foto: df-foto

 

 

Jacka / Tröja / Jeans / Väska / Halsduk / Sko

*

 

#gutter #menn #flirt #kjærlighet #tiltrekning #sex #sexy #pupper #rumpe #pupperogrumpe #mannogkvinne #kvinnerogmenn #utseende 

3 kommentarer
    1. Ja det er ikke lett å være dame hehe
      Den ene liker det og den andre liker det. Men uansett så er det nok personligheten som først og fremst har betydning også for det motsatte kjønn. Det hjelper ikke med store pupper eller fin stram rumpe, om ikke alt det andre er på plass 🙂

    2. poesimylife: Nei, er en ikke ‘likande’ som person, kommer en jo til kort ganske snart iallefall. Selv om det gjerne er utseendet en først legger merke til, er det jo til syvende og sist en kombinasjon av en matchende personlighet og et ytre vi tiltrekkes av som avgjør om flirten er liv laget, for å si det sånn. Samtidig tror jeg nok folk generelt lar seg styre litt for mye av ytre når det kommer til partnervalg. Jeg ser jo bare hvordan jeg selv ikke har det i meg å kunne tiltrekkes av noen basert på personlighet. Det er helt avhengig av at det er et ytre som tiltaler meg. Selv om det [bank i bordet] har gått bra for meg, mener jeg alikevel det ikke er tvil om at vi ville vært tjent med at de indre kvaliteter spilte en langt større rolle på dette området..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg