Dette funker ikke, gutter!..

Reklame | Adviral

 

 

Til tross for at det ytre har i overkant mye å si for hvem som er å regne som kjærestekandidater, er det heldigvis sånn at det er det indre som avgjør hvorvidt dette er et menneske en gidder å bruke tid på å bli bedre kjent med eller ei. Videre er det også rart hvordan en topp personlighet kan løfte et i utgangspunktet ordinært utseende, mens det motsatte får selv det mest plettfrie ytre til å falle rett igjennom.. 

 

Love Therapy and relationship recovery counseling concept as two empty trees shaped as a human head attracted together as a devoted loving couple with kissing lips resulting in a return to a healthy passionate ralation.

 

Nå har jo alle forskjellig smak, og sine egenskaper de er ute etter, men det finnes alikevel en rød tråd som iallefall for det store flertall av oss jenter er ‘turn-off’s. Med dette som utgangspunkt, tenkte jeg det kunne være på sin plass å hjelpe håpløse tilfeller med å finne hva det er som får damene til å løpe i motsatt retning så snart de åpenbarer seg.. 

 

 

* Dick-pics: Dette burde vel ikke en gang være nødvendig å kommentere, men siden det faktum at de til stadighet sendes i enorme kvanta, tilsier at det åpenbare slett ikke er så åpenbart alikevel.. Jeg skal dermed gjøre det klinkende klart en gang for alle: Ingen dame, eller homofil mann for den saks skyld, ved sine fulle fem ønsker bilder av tissen din. -Slik er det bare.

* Guds-gave-til-kvinnen: Få ting er så usexy som en mann som er seg fullstendig bevisst sine utseendemessige fordeler. Om du ter deg på denne måten, er det utrolig hvor ødeleggende det faktisk er for utseendet ditt, -slik vi ser det..

* Bryluppet og antall unger bragt på bane på første date: Er det noe jeg får noia av, så er det de som jabber i vei om fremtidsplaner, og legger ut om hvordan dette er den store kjærligheten på første date. Ta det litt med ro, mann! 

* Redegjørelser om hvor mye bedre en er enn ex’en: Få ting er mer kleint enn å bli fortalt ting om ex’en. Uansett hva det måtte være med vedkommende, foretrekker jeg at det iallefall får vente til en senere anledning. Sladder er ikke min greie, og forholdet dere hadde, er ikke min business. -Enkelt og greit! 

* Mr. Macho: Å legge ut om hvem og hvor mange du har/kunne ha banket, er bare tåpelig og patetisk, og på ingen måte sexy.

* Overdreven gentleman: Her kan det nok være variasjoner, men for min del, er det grenser til gentleman-opptreden før det blir kleint. Om du f.eks åpner/holder døren i det vi entrer resturanten, er det sjarmerende og søtt, men om du løper rundt som en hamster på speed for å komme meg i forkjøpet hver gang en dør skal åpnes, eller en stol skal settes seg ned på, blir det for mye. -For ikke snakke om ‘serenader’ på resturanter, typ servitører som kommer med roser på sølvfat, eller i værste fall sangere hyret inn for anledningen. For min del, er det bare noe innmari kleint. 

* Syting: Selvsagt er det ikke slik at du skal fremstå perfekt. Det blit bare falskt. Men det er heller ikke noe sjakktrekk å legge ut om problemene dine på første date. Det blir i overkant. La oss bli kjent gradvis! 

* Sex-mas første kvelden: Sex før en i det hele tatt har kommet dithen hvor en kan stave hverandres navn korrekt, er skjelden noen success. -Slik er det bare, og masing i så måte, gjør deg usexy. 

* Ego-tripperen: Beslektet med ‘guds gave til kvinnen’, men er den som skryter av egen fortreffelighet i hht hvor flink han er og hvor mye han kan osv, snarere enn det rent utseendemessige. Like ‘turn-off’ er det åkke som.

* Grenser til komplimenter: Komplimenter er i utgangspunktet toppers, men oxo her kan det faktisk bli for mye av det gode. Om du syntes dama har verdens vakreste hårfeste, knehaser etc. foreslår jeg at det får vente. Konsentrer -og begrens deg til helheten, ellers blir det bare platt & pinlig. 

 

 

Hva som funker, derimot, er rett & slett det å slappe av, og være seg selv! Vis interesse for daten din, og svar på det hun spør om hva deg og ditt liv angår. Videre er humor alltid en success, og det ikke å ta seg selv så høytidlig. 

~ ~ ~ 

 

 

 

#sjekking #date #dating #turnoff #turnoffs #gutter #menn #kjærlighet #sex #singelliv #sexogsingelliv #sjekketriks #sjekketips #flirt #sexogkjærlighet 

3 kommentarer
    1. Helt ærlig, så syns jeg det er du som overdriver. Altså, helt ærlig, tror jeg ikke du kommer til å finne en mann. Fordi det kommer til å være en liten ting han gjør galt, så vil du gå fra ham! Er enig med deg i en del av det du skriver, men du er ekstremt kresen. Ingen vil være god nok for deg. Du burde kanskje sett på personligheten først! Jeg tror jeg kan snakke for mange damer, at personligheten er det som gjør en person fin! Utseende skal bare være et pluss! 🙂

    2. Når du skal velge en mann som skal være din egen, så synes jeg du kan være så kresen som du bare måtte ville. Du skal tross alt ligge med fyren.
      Har du noen gang sett for deg å være i lag med en fyr du ikke tenner på….
      Du har ramset opp mye og har rett i det meste. Jeg liker ihvertfall ikke matcho mannen, husker et par sånne dater 🙁
      Jeg ble gift for to år siden i en allder av 50 (mitt første ekseskap), så jeg kan nok også beskyldes for å være kresen. Stå på Gry!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg