Å herregud, jeg er en MILF..

Det begynner faktisk å bli en stund siden nå, iallefall har sjokket lagt seg såpass at jeg han snakke om det.. – Sjokket som kun kan måle seg med første gang jeg hørte meg selv omtalt som ‘ho dama’ av et barn (hvilket gir det betydningen ‘en voksen’). 

Jeg snakker om første gang jeg hørte meg selv omtalt som en MILF. – Eller M.I.L.F, om jeg skal være helt korrekt; Mother I‘d Like to Fuck.. 

 

df-foto

 

Begrepet ble innført med successkomedien American Pie, og er unge gutter/menns (eller lesbiske jenter/kvinner, for den saks skyld) uttrykk ei flott dame som teknisk sett kunne vært moren deres (aldersmessig). – Eller rett og slett ‘pulbar’, for å si det på godt norsk..

Jeg har jo, som jeg vil tro en del av dere har fått med dere fra tidligere, hatt ‘aldersangst’ siden jeg nylig var fylt 23, og raste rett fra gleden av å være gammel nok for samtlige nattklubber til panillalder grunnet en uskyldig replikk. Følgen er at jeg ikke engang fikser bursdager og det ene året lagt til alderen, for da å snakke om opplevelsen av å få en hel generasjon lagt til alderen! – Og ikke nok med det; Det var tross alt en MILF det var snakk om her, og ikke noe ‘classy’ i retning stilig og/eller vakker; Jeg fikk, rettet direkte til meg, betegnelsen MILF, – jeg var ‘Stifler’s mum’!! Det metaforiske knyttneveslaget traff midt i mellomgulvet..

WÆÆÆÆ!!! Hva-faen-i-fucking-satanshelvete!??? – WÆÆÆÆ!!!

 

df-foto

 

Her snakker vi regelrett knock-out, for jeg var så ute som en kan få blitt.. Gudsjelov og takk og pris så fant dette sted i en online samtale! Dersom det hadde skjedd ansikt til ansikt, f.eks stående på et utested, ville det nemmelig brått kunne gått fra krise til krise på et helt nytt nivå ved at jeg gikk rett i gulvet, med all den uønskede, og ikke minst pinlige oppmerksomhet det ville innebære. Sittende i sofaen med lap-top’en i min egen stue, gjorde at jeg i det minste slapp unna med å bli sittende som forsteinet i den tiden det måtte ha tatt fra bevisstheten forlot kroppen til den smått om senn vendte tilbake igjen..

At jeg skulle komme meg på beina igjen etter et slikt sjokk, anser jeg for intet mindre enn et lite mirakel å regne. Etter denne førstegangsopplevelsen i MILF -kategorien, har det nemmelig blitt fler, men jeg har imidlertid klart å bearbeide dette bedre enn noe annet av livets crap for det jeg kan huske.  Det har seg nemmelig slik at jeg faktisk har evnet å gjøre denne MILF -betegnelsen om til det komplimentet det tross alt er ment å være. – Og ikke minst, er det intet mindre enn en bekreftelse på at en fremdeles har samme tilgang til ‘sukkertøyskålen’, om behovet skulle melde seg, hvilket igjen er ubetalelig m.h.t aldersangsten; I’ve still got it! – Jeg er pulbar!..

4 kommentarer
    1. Ja, det burde da være et kompliment 😀 Selv om det betyr at man må være i “mor-kategorien” til de som sier det, så er man jo tydeligvis “brukandes” i allefall 🙂

      1. Takker så mye!
        Nå skal det imidlertid sies at de her bildene ikke er heeelt representative for det ‘selv’ som opererer i ‘virkelighetens verden’, da.. I tillegg til at bilder gjerne lyver til min fordel i utgangspunktet, har disse i tillegg fotografens ‘magiske touch’, styling, og etterbehandling (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg