Allan-Awards Suck-up!

Herregud, det er kun noen timer igjen til det skal falle en ny dose av heder og berømmelse over blogg-Norge. – Denne gang fra Allans verden. – Hvilket er en egen verden hvor jeg faktisk er gal nok til å føle meg hjemme..
Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på hvordan dette her vil avstedkomme. Har nemlig en følelse av at vi vil få en awards som skiller seg markant ut i fra andre awards..
– Og siden jeg mener som sagt at smisk og smøring er en særs undervurdert kunst i dagens samfunn, i tillegg til at jeg er skamløs nok til å drite langflatt i besteborgelighetens potensielle fordømmelse, så kjører vi på, -i eget dommene så vel som hos Allan:..

 

Altså.. Vi leker ikke butikk her!..

EXTRA NYHETSINNLEGG! Blogger mistet makkekontakten!

Det er tross alt O’du store prominente, toppblogger med oppnådd 2.plass på topplisten vi dealer med her, så herav er det med den dypeste beklagelse denne hedersbetegnelse; ‘A custom made piece of digital art by Her Blogging Highness’, ikke er avstedkommet tidligere..

 

I min tid som enerådende i utkåringen av GRYXEN-vinnerne, besørget jeg at Allans verden fikk nykommerprisen i sitt debutår, for så å få hverdagsgledesprisen det påfølgende år. Når det respektive konseptet så tvinges til å skifte form for å kunne tilsvare en reell pris, var jeg for det første blant de som gav min stemme til Allan slik at han vant den gjeve motebloggerprisen, for så at jeg sveipet inn med en HM-pris på selveste æresgryxenutdelingen.
– Men nok om det.. Dette skal jo handle om meg som blogger også foruten det som dreier seg om meg som bloggerprisansvarlig; – Dama som tør der andre tier, driter langflatt i tabu, både når det kommer til alvor og til lyst. – Hun med utseendet til ei ‘frognerfitte’ og personligheten til en nordnorsk bryggesjauer.. Den smått gale og lettere skandaløse ‘harrytassen’ fra østlandet verden generelt- og blogg-Norge spesielt ville vært langt kjedeligere foruten..
Hvem kan vel være bedre skikket til en Allan-award, for ikke snakke om å passe bedre inn i Allans verden enn the one and only som faktisk klarer det borderline umulige i form av å være like hakke gal som Allan selv!..

I det jeg nå overlater roret til den eminente enerådende judge & jury, mr. Allan Kristensen, gjør jeg dette i relativt trygg forvissning om at jeg ved denne ydmyke hyllest i det minste bør ha sikret meg en eller annen form for bribe & bestikkelsespris, om ikke annet!..

 

8 kommentarer
    1. Jeg vil gå så langt som å rope at Allans Verden gjør en skikkelig bommert om han ikke tilegner deg en eller annen hederspris! 😁

    2. Jeg føler meg sikker på at en pris går i min retning. Jeg er for besteborgerlig til å drive med smisk og bestikkelser, så jeg har prøvd med trusler. Regner med at det fungerer det og.

    3. Blir veldig gøy å se hvordan den ser ut, denne utdelingen 😀 Og Gry, du er garantert en eller annen pris 😀 Det må du jo være! Og nå må jeg inn å sjekke svarene, for å se om du har avslørt hva du gjorde i går. Er jo så nysgjerrig at jeg døøør her snart 😛

    4. Haha.. jækla godt skrevet, som vanlig. Nå vet ikke jeg hvilke kategorier som finnes. Det eneste jeg vet er at om det er en kategori ala “Å snakke noen etter munnen” eller “Klø hverandre på ryggen” pris. Er du definitivt ukvalifisert så det holder. 😉

      1. Takker og bukker ærbødigst..
        En må vel kunne anta at enhver med kjennskap til tradisjonell norsk kvalitetssmisk vil vite å verdsette dette her.. 😀 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg