AniMe!

Etter å a sett anime-Frodith måtte jeg bare sjekke ut hvordan jeg selv ville ta meg ut i tegnefilm-utgave også!.. 

 

Jeg bare lastet ned den appen av sitt slag med det høyeste snittet på ratingen, så jeg aner ikke hva som er vanlig, men den her viste seg å ha en rekke forskjellige varianter! Dermed får jeg jo umiddelbart blod på tann, slik at jeg ender med å laste ned utkommet av alle som en, hvorpå den over var den første i rekken..

 

For i det den andre som ble sjekket ut bare var en typ ‘ugly twin’ -utgave av den første, så blir jeg jo umiddelbart nysgjerrig på hvorvidt alle de fire variantene hvis ikon vel må sies å være uforskammet like, ville være tilsvarende ‘nesten-kopier’ av hverandre. – For det blir jo bare for dumt, tenker jeg i det jeg klikker på den tredje..

 

Men her skjulte det seg brått en ganske annen stil! Ironisk nok, er denne den desidert mest realistiske varianten, samtidig som den er den som er desidert minst lik meg!..

 

Dernest bærer det inn i det samme sporet som de to første igjen..

 

..- Før den som kanskje har den aller største likheten på ett eller annet vis jeg ikke klarer å sette fingeren på, også viser seg være den minst sjarmerende, om en kan bruke det uttrykket..

 

Sist, men så absolutt ikke minst, så har vi altså denne, som sammen med den første er de to jeg likte best selv.

10 kommentarer

Siste innlegg