Anti Bucket-List!

I motsetning til forrige innleggs ‘to do’ -liste, finnes også de ting jeg så absolutt ikke har noen ønsker- eller planer om å gjøre.. 

 

 

  • Dykke for å se haier på nært hold:  Hva som får folk til å la seg fire ned i et vaklevorent bur for å lokke til seg så mange glupske haier som mulig med rått kjøtt, er ‘beyond me’..
  • Bade i havet i Australia:  Med alle de dødelige manetene, fiskene og øvrige sjødyr, får havet være så forlokkende det bare vil. Jeg er rett og slett ikke klar for å spille russisk rulett med livet..
  • Jungelsafari:  Som i punktet over; Alt for mange dødlige arter av ymse slag å møte på for min smak..
  • Stå på ski/snowboard ned en fjellkjede:  En traumatisk opplevelse av å ha blitt lurt med på ‘the grand tour’ i Trysilfjellet med alt som var av svarte- og kuleløyper innkludert er mer enn nok for mitt vedkommende..
  • Bestille mat i utlandet uten å vite nøyaktig hva retten inneholder:  Brått så har en inntatt både snegler, froskelår og det som værre er! -Nei, takk som byr.. Det kan være så velsmakende som det får blitt. Finner jeg ut at jeg har spist noe sånt, kommer det straka vegen opp igjen, det er iallefall sikkert!
  • Nakenfotos for et mannfolkblad:  Alt for kleint for mitt vedkommende!
  • Opptak av stemmen min:  Jeg fikser rett & slett ikke å høre min egen stemme på opptak, hvilket utelukker både bloggerne, Skal vi danse, og hva nå det måtte være for mitt vedkommende..
4 kommentarer
    1. Hehe, enig!
      Det der med ukjent innhold i utenlandske matretter er nifse greier. Jeg leste en gang en artikkel om en del spesialiteter fra flere land. Like før jeg spydde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg