Back after a break!

I det jeg var i ferd med å ta med meg kameraet i matbutikken for et ‘ukens innkjøp’ -innlegg, innså jeg med et brak at nå får jeg rett og slett bare ta en pause frem til samfunnet er oppe og går igjen, og jeg derav får noe relevant å skrive om.. 

 

 

For jeg har jo vitterlig gjort det klart hvor jeg står når det kommer til smittetiltakene, og hva ellers angår COVID-19, og mine dagligvareinnkjøp evner jeg ikke å se hvordan skulle være av interesse for noen utenfor landets mentalsykehus..

Ei heller ville jeg vært tro mot eget konsept dersom jeg satte i gang med antrekksinnlegg og den slags, så det beste var så avgjort å ikke legge ut noe før jeg hadde noe å komme med som jeg kunne stå inne for helt og fullt.

Men nå er heldigvis både jobben og samfunnet ellers oppe og går igjen, hvorpå vi beveger oss i retning av normalen. Da får man bare krysse fingre å håpe at det ikke slår til på nytt, og det blir en ny runde med Corona lock-downs. Dersom så skulle skje, vil jeg imidlertid være beredt, og kaste meg over det svenske utleiemarkedet for ferieboliger e.l, for det er ikke snakk om at jeg tar en runde til under norske forhold, det er iallefall sikkert!

 

 

I mine øyne, er det stadig mer som tyder på at det ligger ett eller annet ‘lumsk’ bak disse smittetiltakene. Eksempelvis kan nevnes en Insta story som ble lagt ut av Mothley crews trommeslager, Tommy Lee, hvor han og hans kone, Britney Furland, i noe tilnærmet en sjokktilstand oppfordret sine følgere til å google et hvilket som helst tre-sifret tall, fulgt av ‘new cases’. Utfallet var like sjokkerende som Lee og hans kone gav uttrykk for, for å si det sånn!

Men sommer har vi i det minste blitt forunt, også i dette forkvaklede år, 2020, selv om julivarmen vel må sies å ha latt vente på seg så langt. I dag er i det minste solen fremme igjen, uten en eneste regnskyll, så..

2 kommentarer
    1. Så koselig å se deg igjen 🙂 Det var en stund siden ja. Jeg skrev som en gal jeg i Corona-perioden, var mye tanker å få ut. Og faktisk litt som skjedde både på jobb og inni eget hode. Men jeg tok meg også noen dager OFF…pga var på digitale dingser hele døgnet ellers nesten… Velkommen tilbake da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg