Bekmørke Bilder!

Grunnet et heller anstrengt forhold til november i tillegg til nada peiling i hht kamerainnstillinger i dunkle og mørke omgivelser utover kameraets standardinnstillingene for blitz, så har det ikke vært utgitt et eneste bildeinnlegg her på berget siden snøfallet i oktober !  Ikke for at jeg ikke har forsøkt meg på en bildetur dann og vann, men utkommet har imidlertid vært labert.. 

I går så foretok jeg så en opprydding for å få slettet ubrukelig dritt, og jammen skulle det ikke vise seg at det i det minste var en håndfull bilder som alltids kunne dyttes inn i et aldri så lite bildedryss.. 

 

Det har liksom blitt en greie å inkludere denne verandaplanten i minst et bildeinnlegg pr. årstid, for den har det liksom med å komme heldig ut uansett forfatning og tid på året! 

 

For et par uker siden, gikk jeg langs en vei jeg ikke kan huske å ha gått før, og brått så dukker denne typ ‘naturens inngangsport’ inn i skogen opp! Jeg har aldri sett noe lignende i mitt liv, og må være noe av det kuleste jeg har kommet ut for på en tilfeldig spasertur noensinne! 

 

Nå var den i grunnen temmelig spesiell denne trehaugen her også!  Dessuten gjorde den seg skikkelig med den lyse frosten i kontrast til det omsluttende mørket.

 

En liten dose snø og frost-dekkede motiver jeg har kommet over hist og her..

 

..- Før det satte i å snø skikkelig på torsdags ettermiddag/kveld! 

 

Og et hvert fotoinnlegg i desember med respekt for seg selv er jo nødt til å ha en aldri så liten julesnutt!

 

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Takker så mye 🙂 Nå er vel det strengt tatt litt i overkant, men det er jo unektelig til henne det har vært naturlig for meg å gå for inspirasjon. For jeg deler den greia hun har i hht å gjøre oppmerksom på hva som ligger i de tingene vi vanligvis ikke legger merke til. Deretter har jeg ført dette i min egen retning ved å presentere motivene fra en annen vinkel enn hvordan de fremstår i normalt perspektiv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg