Bilder som aldri skulle vært på bloggen!

Da var det dags for en ny runde med skamløs offentliggjøring av bilder som aldri skulle vært postet i en blogg med respekt for seg selv. Når sant skal sies, skulle de vært slettet umiddelbart, men det ble de altså ikke, og nå legges de altså skamløst ut i offentligheten.. 

 

Hva som fikk frem dette sjokk-trynet har jeg ikke den ringeste anelse om, men en flatterende pose er det iallfall ikke!

 

Ja ja, sånn kan det visstnok også gå..

 

‘Jammen dette var da riktig så fint’ vil jeg nok tro de fleste tenker umiddelbart etter å ha sett dette bildet. Men om en imidlertid flytter blikket ned til høyre, så ser man at fjerningen av bakgrunnen gikk hardt ut over armen, for å si det sånn.

Her har jeg ikke den ringeste anelse om hverken hva som er avbildet, når eller hvor bildet er tatt..

 

Her er jeg i utgangspunktet på vei til å innta en posering i snøen da et bein sklir rett ut i periferien, og hånden som tviholder i kameraet trykker så på utløserknappen i det jeg støtter meg til den andre i kavet for å gjeninnta vertikal stilling..

 

Her er i allfall fokusen på hva nå det er jeg driver med upåklagelig!

 

Dette var ment å skulle bli et supersøtt bilde av Pepsi og meg, men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt, for å si det sånn..

 

Dette taler vel i grunnen for seg selv..

7 kommentarer

Siste innlegg