Bilder som ikke engang kom på et ‘bildene som ikke kom på bloggen’-innlegg!

Til min overraskelse, var gjengangstonen i kommentarfeltet på mitt siste ‘bildene som ikke skulle vært på bloggen’ -innlegg at de såvisst ikke var så gale. Derfor har jeg denne gang gått ‘all in’, og gravd frem det verste av det verste, hvorpå flere faktisk er så mislykket at de tidligere ikke engang ville kunne innkluderes i et slikt innlegg! Med andre ord; Her følger grusomme greier.. 

 

Her er planen om å ta bilder med en av kattene, og det selvsagte valget er da Tassen siden han (normalt) elsker å bli båret. Men samtidig, hater han å bli fotografert med samme styrke som de andre, -et hat som viste seg å være sterkere enn gleden over å bli båret rundt. Her forsøker jeg desperat å oppnå det nødvendige antall sekunders samarbeid for å kunne få et eneste bilde!

 

Jadda!..

 

Et ‘normalt’ bilde for et ‘ikke kom på bloggen’ -innlegg med et ‘note to self’ om ikke å ta bilde mens du spør om noe.. Spørrende uttrykk og kaklende nebb gjør seg nemmelig ikke på bilder.

 

Her har jeg funnet en hekseparykk, hvorpå jeg foreviger seansen med et mobilkamera som attpåtil er innstilt for helt andre lysforhold..

 

Ingen kommentar..

 

Alt jeg vet om dette bildet, er at det er tatt i sentrum. Når- og hvordan det ble tatt, har jeg overhodet ingen anelse om.

 

På den ene siden, har vi begrepet ‘instavennlig’. Her har vi et eksempel på ‘anything but’, hvilket logisk sett vil definere det som ‘instafientlig’..

 

Her frontes altså et mannevondt uttrykk med hva som for meg fremstår som ei fullstappet snusleppe. -Og min eneste befatning med snus fant sted i en taxi en blodkald vinternatt flerfoldige år tidligere, som et direkte resultat av at det ble ytret ‘Tør du ikke, Gry?..’

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Det er da noen av dem som er fine her også. 😁Forøvrig falt jeg for det første, du ser flott ut bak Tassen. Husket på en episode for mange år siden, da jeg drev og chattet med en nettvenninne på IRC. Så kom det fra meg noe slikt som astybnzxpå..og hun : Hæ? Jeg: Unnskyld, det var katten som trasket over tastaturet fordi det er snarvei til liggeplassen dens.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg