Bilder som IKKE skulle vært på bloggen!

I det jeg blar igjennom de siste bildene mine, kommer jeg på at det er på tide med et nytt og oppdatert dryss av verstingbilder her på bloggen; Altså bilder som aldri burde vært stilt ut i offentligheten.. 

 

Som om det ikke var galt nok med den armen, så har jeg uttrykket til en lystmorder..

 

???

 

Flere forevigelser der man ser alt annet enn blid og imøtekommende ut..

 

..Videre kan jeg by på fåretrynet..

 

..- Og her går vi for den gjennomsiktige looken, uten at jeg kan si noe om hvordan denne har latt seg gjøre..

 

Altså.. Om jeg ikke har klart å overbevise deg om at C19 håndteringen er galskap satt i system, så bør iallfall dette være et realt argument i hht å sette ned foten, og si at ‘nok er nok’, for vi kan da vitterlig ikke fortsette å utsette folk for traumatiske syn som dette..(?)

 

Og sist, men så avgjort ikke minst, viser det seg altså superman.. ehh.. – Superwoman dessverre er heroinavhengig, og strengt tatt burde hatt flyforbud..

14 kommentarer
    1. Mange forskjellige bilder her hos deg. Det er jo livet, vi ser aldri helt lik ut……
      Syntes sånn er artig jeg. Naturlig uten å være naturlig….hehe…

    2. Synes det var ganske morsomt med det øverste. Mange forskjellige foto-greier der 😀 En sånn lyskjegle som kommer inn på bilder av og til. Og det aner meg at du har vært innom skapet for å finne noen klær 😀 Ha-ha, du er herlig. Sånn ser det ut hos meg også <3 Bilde nummer 3 synes jeg du var fin på jeg 🙂 Jeg og Kari har tatt bilder i dag, vi tok sikkert 100 før 2 ble bra liksom… 😀

      1. Ja, så sannelig fikk jeg ikke med det skapet rett etter det ‘sprengte’ også, gitt! 😝
        Det ble litt i overkant av hva et skap kam bære, for å si det sånn, så de tre midtre hyllene raste sammen slik at det nå er ei overhylle, skapbunn og et kjemperom med om mulig enda mere kaos i midten 😂🤣😂

      1. Sånn er jeg med andres ‘ikke på bloggen’ -bilder også, men klarer allikevel liksom ikke helt å skjønne hvordan det samme kan gjelde for andre som ser mine. 😛 😛 😛 *hehe*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg