Blant de overlevende!!

Ikke bare har jeg overlevd Oslo-områdets lock-downs i 19 måneder til ende i forbindelse med C19! Jeg er også blant de overlevende etter Facebook/Instagram -lockdown 2021! 

 

 

Vi som i dag fremdeles står oppreist, vil jeg så absolutt si må kunne tillate oss å ”slå oss på brøstet’ i triumf over utvist stayer-evne etter de prøvelser vi har vært utsatt for i drøye 19 måneder til ende!

For ikke før var vi igjennom pandemi-krisen, så ble vi kastet ut i en ny krise i det vi ble avskåret fra våre sosiale medier i et helt døgn! Og mens den førstnevnte gikk på utholdenheten, stayer-evnen og opprettholdelsen av vår sans og samling løs, så var det evnen til å stå seg igjennom en sjokkopplevelse på øverste nivå, i tillegg til de abstinenser som følger en lockdown av denne typen som utgjorde prøvelsen hva den sistnevnte angår.

I tillegg, bar begge med seg elementet av den totale uvisshet, hvilket har en forsterkende effekt på de øvrige faktorene.

Det er dermed med stor lettelse jeg kan konstatere at det ikke er avdekket noen frafalne blant mine venner og kjente her på blogg.

 

– Sammen er vi sterke! – 

 

My name is Gry Henriksen, 

and I’m a FB/IG lock-down survivor!

6 kommentarer
    1. Hadde dere virkelig FB/Insta-lockdown i et helt døgn der??! Her var det lockdown i hele 6,5 timer, svetten rant og vi ventet bare på at det skulle komme på nyhetene at vi måtte ha vaksine.

      1. Her må jeg faktisk ta høyde for at det kan foreligge en viss feilmargin.. Symptomene du nevner avstedkom med et kraftig dilerium som meget vel kan ha virket forstyrrende inn på tidsbegrepet.. ;D 😉 😀

    2. Vi lever i litt av en tidsalder. Jeg trodde først det var mitt system som hadde svikta. Så lasta opp på nytt, uten at det hjalp.

    3. 🤣🤣 Jeg merka det nesten ikke jeg, men ser ironien i det hele. Det var mange som innså at livet deres var instagram etter denne LANGE lockdown’en de hadde. Uff haha

      1. *hehe*
        Jeg fikk først panikk fordi jeg trodde nettet brått hadde funnet det for godt å ‘klappe sammen’, og dernest var tanken at det var min tur å blokkeres! Så jeg var i grunnen lettet i det jeg fant ut at hele greia lå nede 😀 ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg