BLOGGERE, se her!

Om ikke annet, fikk dette toppliste-trøbbelet vi har gående meg til endelig å ‘få ut fingeren’ i hht å få satt opp den interngruppen for oss bloggere til å ta opp problemer og issues som jeg har irritert meg over ikke å ha hatt hver gang noe har oppstått.

Konkret, er det en Facebook-gruppe der vi kan ta opp interne spørsmål og annet som angår selve bloggingen- og plattformene det blogges på. Den er m.a.o ikke til promotering av innlegg. – De har vi tross alt mer enn nok av fra før.

Om du også syntes det høres greit ut med en slik gruppe for ‘bransje-issues istedet for å legge det ut på bloggen, er den nå åpnet for innmelding. 

Bare klikk logoen under, og voila! 

 

12 kommentarer
    1. Jeg kommer inn. Kan alltids ha en sånn. Og sikkert mange som er drittlei alt BLOGG-pratet. Jeg mener folk som IKKE er bloggere 😀 Men noe kommer sikkert til å bli blogg-tema også likevel 😀 Men absolutt et fint tiltak 🙂

      1. Ja, det blir iallefall ‘feil’, føler jeg, når vi blir nødt til å ta den kollegiale samtalen/rådføringen igjennom utgivelsene våre. Det som i såfall skal ut til leserne, er jo sånt som da listen var borte, at vi erkjenner at vi er klar over det inntrufne, og at det jobbes for å finne ut av årsaken. – Ikke at vi spør hverandre om årsaken! Vi har jo ikke hatt annen mulighet, og når dette kunne fikses, følte jeg det var på høy tid å fikse det. I og med vi ikke har noen intern meldingsfunksjon her, blir det jo som om redakrøren i VG bruker en helside i avisen til å spørre sine kolleger i Dagbladet, Aftenposten,m etc. om interne presseanliggende, bare i et hakket større format *hehe* 😉

      1. Takker og bukker! Når sant skal sies, har det irritert meg at det ikke har funnes noe rom for internsamtaler hver eneste gang det har oppstått ett eller annet, så med denne toppliste-greia, så fikk jeg endelig tatt grep for å gjøre noe med det istedet for sitte å ergre meg *haha*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg