Bucket-List!

Alle har vi vel visse ting vi ønsker å oppleve såvel som å utrette her i livet, en såkaldt bucket-list. – Her får dere se min:..

 

 

  • Hoppe i fallskjerm:  Har bestandig vært absurd fascinert av høyder, og jeg kan bare begynne å forestille meg det rushet en får i det en kaster seg ut av flyet, for så å sveve gjennom luften..
  • Se pyramidene i Egypt:  Disse enorme byggverkene med alle mysteriene som følger de er bare noe som må oppleves.
  • Se Auschwitz fra innsiden:  Vår klasse fikk aldri denne touren gjennom skolen, og når sant skal sies, tror jeg kanskje det var like greit.. Jeg vil iallefall tro vi ikke var voksne nok til å få fullt utbytte av et slikt arrangement som 15-16 åringer, men nå derimot, blir det imidlertid noe ganske annet..
  • Adoptere hjemløse dyr:  Nå har jeg forsåvidt allerede reddet flere, men dette er noe jeg ønsker å fortsette med, da dyrevelferd og dyrs rettigheter er min store hjertesak.
  • Leve under fattigslige kår noen uker:  Tror det å gjøre som ‘Petter Uteligger’, det være seg i Norge eller i utlandet, gjør en ufatterlig mye klokere som menneske..
  • Nå de mål jeg har satt meg m.h.t bloggingen:  Som den meningssterke personen jeg er, med mye på hjertet, står og faller dette med selvrealisering med det å nå ut til folk. -Å få en sterk stemme.
  • Forbli ung til sinns, og aldri gi opp å se fremover: Her er Olav Thon mitt store forbilde. Jeg mener.. Mannen går hen å gifter seg, -med utdrikningslag og det hele i en alder av 96 år. Urkult!!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg